Vanne har gått:-) morsomt.

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Kl 6 i dag våknet jeg av at vannet gikk. Var litt komisk siden vi kjørte på en veldig humpete vei i går og satt å tulla om at det kom til å starte fødselen. :-) har vert på registrering på sykehuset og alt var bra. De ville ikke undersøke meg pga infeksjonsfare. Så nå ligger jeg på sofaen å venter på sterkere rier:-)

Spennende,lykke til og håper det ikke går så lenge før riene blir sterke:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Åh, så spennede! :) er jo nettopp slike ting vi ønsker å bli vekt av nå..! ;) vi kjørte også på en humpete vei i går og snakket om det samme, men fortsatt lite action her..Hehe. Lykke til! :)

Har rier med ca 7 min mellomrom nå. Men synes ikke det er så vondt enda. Hadde forventa verre. Verste er kvalmen. Var forresten det det startet med i går kveld. Var så kvalm at jeg måtte kaste opp. Og det kom masse selv om jeg ikke hadde spist noe serlig i går. Deretter var det bare å sette seg på skåla å tømme andre veien å. Så kroppen min vill virkelig ikke jobbe med mat nå.

Så spennende. Masse lykke til. :) Kjenner jeg er litt misunnelig :p

Lykke til! Regner med du er på føden nå siden det er så lenge siden oppdatering:)

Nei da. Er fremdeles hjemme og jobber med riene. Er 7 min mellom og fremdeles ikke kjempe vonde. Så tror ikke vi er klar for fødeavdelingen før tidligst i natt en gang. Går veldig tregt. Men jeg er bare glad jeg er igang. Skal tilbake til føden i morgen tidlig om det ikke tar seg opp i løpet av natten. :-)

Håper det tar seg opp:-)
Fortsatt lykke til:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Lykke til i hvert fall! :)

-- tasting fra mobil --

Masse lykke til! Begynte med kvalme og oppkast her og, usikker på om det var omgangssyken, da det gikk i fam på det tidspunktet, men uansett var hun ute ca 12-14 timer etter at jeg ble kvalm

Iii så spennende!!!! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp