Vanne gjekk i natt!!!

Vimso84

Glad i forumet
Var på do i natt å plutselig gjekk vanne når eg reiste meg!! Ringte føden å snakket med ein kjempe hyggelig dame!!

Ho sa at jeg skulle ringe til di mellom 10-12 i dag å få ein time vist ikke riene har komme av seg selv!! Noe di enda ikke har!!

Så jeg lurer på om noen her inne har opplev det samme?? Å hvor lang tid tok det før riene begynte å hva gjore di på sykehuse?? :)

Blir veldig glad vist noen svarer :-)

Har ingen erfaring, men ønsker deg masse lykke til :) Snart har du den lille i armene!

Vannet mitt gikk kl 4 forrige gang, riene begynte så smått rundt kl 16.. Gikk fra 2 cm kl 19.30 til han var ute 22.35. Jeg hadde langt til sykehuset så vi dro nedover slik at vi var på sykehuset kl 12. Jeg gikk rundt på sykehuset og venta på rier, kikka på kronprinsessebryllupet i Sverige.. ;) lykke til! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

De gir deg sikkert riestimulerende drypp :)
Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper på at ting kommer av seg selv, blir lagt inn i morgen kl 9 vist ikke ting starter av seg selv :-) :-) noe eg håper det gjør å det virker sån at det gjør det og :-)

Håper på at ting kommer av seg selv, blir lagt inn i morgen kl 9 vist ikke ting starter av seg selv :-) :-) noe eg håper det gjør å det virker sån at det gjør det og :-)

Masse lykke til :)

Vannet mitt gikk men riene kom ikke så ble satt i gang med drypp :) 9 timer senere var han ute :D med førstefødte så gikk vannet og riene kom 20 min senere :) 16 timer etter var han ute :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror det varierer mye fra person til person. Mitt vann gikk nå på fredag 20. Juni, fikk rier på natt til lørdag. Men de stoppet opp og startet igjen natt til søndag. De stoppet opp på morgenen for så å sett i gang for fullt 16.30, søndag 22. Juni, og lillemor var ute kl 17.31 :-)

Vannet mitt gikk åtte på morgenen. 26 timer senere var jeg inne på sykehuset til kontroll, og da startet riene så smått. På Ullevål skal babyen ut innen 48 timer etter vannavgang, så de ville ha meg til igangsetting kl to. Heldigvis tok riene mine seg kraftig opp og endte med tre timer i aktiv fødsel:) lille ble født kl ett på natta, 41 timer etter at vannet gikk.

Vannet mitt gikk 0125, riene startet 0140 og gutten ble født 0317:)

Back
Topp