vanndrivende medisin..

x1x~lilla gumman~

Glad i forumet
noen her som har gått på vanndrivende medisin..?

Har nå fått dette utskrevet av legen siden jeg har litt ødemer og blodtrykket er litt forhøyet. Roper ikke akkurat hurra for denne varmen - den plager meg rett og slett..[:(][:D]

Menneh.. Er du gravid?
Forhøyet blodtrykk og ødemer i svangerskapet KAN være tidlige tegn på svangerskapsforgiftning, så hvis du er gravid, så håper jeg legen din gjør mer enn å gi deg vanndrivende medisiner...

Ellers har jeg ingen erfaring med det, bare vet at du må passe på å drikke masse når du går på sånne medisiner..
Det er kjedelig når varmen blir plagsom altså, håper det går greit med deg.

ORIGINAL: Pijah

Menneh.. Er du gravid?
Forhøyet blodtrykk og ødemer i svangerskapet KAN være tidlige tegn på svangerskapsforgiftning, så hvis du er gravid, så håper jeg legen din gjør mer enn å gi deg vanndrivende medisiner...

Ellers har jeg ingen erfaring med det, bare vet at du må passe på å drikke masse når du går på sånne medisiner..
Det er kjedelig når varmen blir plagsom altså, håper det går greit med deg.

nei nei.. glemte å si at jeg ikke er gravid[:)][:D] Drikke mye er lurt som du sier, gjør det hele tia nå også så det skal bli lett. Men er litt engstelig for bivirkninger som jeg dette preparate kan gi.. men er jo ikke sikkert jeg vil bli så plaget av det.

Takk, håper selv at det vil hjelpe på hevelsene, er så plagsomt nå i varmen.

Back
Topp