Vanndrikking

~Blikk~

Elsker forumet
Drikker dere mye vann?

Jeg klarer ikke drikke vann lenger, blir så utrolig kvalm...
 
Jeg har en vannflasle som jeg jevlig fyller opp på jobb. Og så drikker vi somregel alltid vann til middagen. Men jeg vet ikke om jeg får i meg di 2 literene hver dag. Men prøver å være litt bevisst på det:-)
 
Liker egentlig ikke vann jeg:/ så kan ikke skryte på meg så mye(kanskje litt fyfy);p så her går det mye i melk, juice, biola og hender jeg drikker litt vann i ny og ne;p får i meg mye væske da:)
 
Der er jeg ganske flink :) Vann med sitron og isbiter er jo noe av det beste som fins, og sunneste!
 
Drikker mye mer enn før. Vann, melk, saft, juice osv..
 
Prøver og prøver..
Fyller på voss flaska mi 2 ganger pr dag da, med vann og sitron :)  Det er godt da :)
 
drikker masse vann...   dagene med trening etter jobb blir d nok minst tre liter...  Har en flaske på 0.7 som jeg klarer å fylle to ganger i løpet av arbeidsdagen..   Og på alt av trening går d minst en flaske
 
Jeg pleier å bli kvalm av vann... Mens nå, blir jeg ikke det :P Drikker masse vann på jobb, før drakk jeg ikke en liter vann i mnd engang, hvis man ser bort ifra saft osv... 

Nå drikker jeg flere liter vann i uka... 

kjekt!
 
Jeg var avhengig av Pepsi Max før, men graviditeten var en god grunn for meg til å endelig klare å slutte. Så nå drikker jeg ikke det lengre. Jeg drikker vann til maten, og etter jeg har pusset tennene (da blir jeg alltid så tørst), også har jeg alltid med vannflaske når jeg skal i butikker (pga avsvimingen). Ellers går det en del i solbærsaft, juice og noen ganger rødbrus/villa eller solo.
 
Jeg drikke for lite generelt. Drakk alltid mye vann før, da hadde jeg vannflasker stående i kjøleskapet. Vet ikke hvorfor jeg slutta med det egentig.
 
Ja, drikker veldig mye vann! Spesielt på jobben, da går jeg konstant med vannflaska i hånda. Blir ikke like mye hjemme da..
 
jeg blir også veldig kvalm hvis jeg drikker for mye vann, har i sitron og det hjelper:) drikker gennerelt mye mer nå enn jeg pleier.
 
Back
Topp