vanncyster i eggstokkene,..

valentinesbaby

Gift med forumet
jeg har hatt mye vondt på høyresiden min, og en ultralyd på tirsdag avslørte at jeg har 2 store vanncyster i eggstokkene... det er jo ikke farlig, men vondt er det.

noen som har/har hatt dette? hvor lenge varer de? tell me everything....[:)]

Jeg har det i sammenheng med pcos (polycystic ovarie syndrome).
Det plager meg ikke når de ikke sprekker - men da er det drittvondt!! Jeg mister hørselen (akkurat som om noen tuller en svær dyne rundt ørene mine), klarer ikke fokusere blikket, blir kvalm, klam og har i noen tilfeller besvimt... [8|] Har heldigvis ikke skjedd på mange år!!! Jeg har prukt p-piller for å regulere hormonbalansen, og da vokser ikke cystene seg store nok til å sprekke (eller - mulig de sprekker når de er små også, men da gjør det ihvertfall ikke vondt...)

Øh - dette var sikkert oppmuntrende... [8|]

Jeg fikk beskjed om at jeg hadde det da jeg var på GU i oktober.
Så lurer også :)

ORIGINAL: En liten morellskatt

Jeg har det i sammenheng med pcos (polycystic ovarie syndrome).
Det plager meg ikke når de ikke sprekker - men da er det drittvondt!! Jeg mister hørselen (akkurat som om noen tuller en svær dyne rundt ørene mine), klarer ikke fokusere blikket, blir kvalm, klam og har i noen tilfeller besvimt... [8|] Har heldigvis ikke skjedd på mange år!!! Jeg har prukt p-piller for å regulere hormonbalansen, og da vokser ikke cystene seg store nok til å sprekke (eller - mulig de sprekker når de er små også, men da gjør det ihvertfall ikke vondt...)

Øh - dette var sikkert oppmuntrende... [8|]

hehe rett før jeg slo meg hardt i hodet med en spade her... men takk for at du er ærlig hvertfall [:)]
Mine verker, jeg kjenner de tydelig og hele tiden... de er nok kommet i forbindelse med svangerskap, men håper jo de skal tørke fint inn som en rosin snarest..

va plaget med det før jeg fikk barn, og fy søren det var vondt når de sprekker, lå i fosterstilling på sofaen hele dagen og INGEN måtte røre meg da, får såååå vondt var det. kjente ut som en ballong som tar skikkelig i imagen å skvulper til[&:]
ble svimmel og susa i hode da,men ellers kjente jeg ikke noe til de[:D]

Back
Topp