Vannblemme?!?

lollo83

Glad i forumet
Juli13-jentene
I dag våknet jeg opp med en vannblemme på den ene puppen!!! Har ingen anelse om hvordan jeg har fått den.... Var i bryllup i går og brukte bh-teip til å holde puppene på plass, men der vannblemmen er nå hadde jeg ikke teip. Noen andre som har opplevd det eller som vet hva det kan komme av?

Har ikke peiling... Men er du sikker på at det er vannblemme og ike an blemme av annen art?

Den er full av vann og ser lik ut som en blemme man får på foten etter dårlige sko... så regner med det er en vannblemme ja.

Hmmm, men for at det skal oppstå vannblemme må det vel ha vært en iritasjon?  Googla litt på det, og det eneste de kom opp med var vannkopper..

Akkurat det har jeg hørt om før... men husker ikke når og hvorfor!

Akkurat det har jeg hørt om før... men husker ikke når og hvorfor!

Det kan ikke være at kjolen har gnagd da?

Vannkopper hadde jeg da jeg var liten, så det er nok ikke det. Men det kan jo være kjolen som har gnagd, selv om jeg ikke synes jeg merket noe i går i det hele tatt. Blemmen er der fortsatt.... jeg måtte sette et plaster på den for ellers hadde jeg sikkert plukket den i stykker... hehe.. Får vel bare vente og se om den forsvinner. Takk for googlingen ;-) 

Hm! Så rart... Men det må jo ha vært kjolen din...eller?? Veldig rart!

Back
Topp