Vannavgang?

Stressaførstegangsmamma

Betatt av forumet
Lurer på om ene hinnen på fostersekken røyk isted. Vi hadde samleie for å prøve å modnes litt før igangsetting på torsdag. Og det var utrolig vått (hadde håndkle under, å det var en våt flekk). Gikk i dusjen å tenkte det hadde rent seg ferdig (at all sæden var så godt som ute), men når jeg hadde på meg trusa å satt meg ned ble trusa gjennomvåt, selv om jeg nettopp hadde tisset.

Skjønner ikke helt om det er bare mye utflod og sæd, eller om det var litt fostervann (hodet er festet, så er isåfall mulig bare litt som renner om det er vannavgang).

tok på meg bind (fordi det rant) og luktet i bindet da jeg tok det av meg for en halvtimes tid siden. Da lukta det søtt, nesten som rosiner (ikke helt den lukta da, men samme søthet på lukta). Har ikke blitt gjennomvått i trusa enda vertfall, så er ikke mye som kommer enda, men kjenner det kommer noe ut.

Ligger å venter på om jeg kjenner rier eller noe, men har ikke kjent noe mer enn kynnerene jeg har hatt de siste dagene..

jeg blir ikke klok på dette, noen som har noen god forklaring?
 
Jeg var sikker på det var fostervann som kom her også, men sjekk sa det var bare mengder med tynn vannete utflod. Var også usikker på om det var tiss :hilarious: Fødte fire dager etter det starta..
 
Som de andre sier, ring føden :)
 
Det rann ikke mer i trusa (ikke sånn at det ble gjennomvått). Så la meg for kvelden og har ikke merket noe mer til verken utflod eller rier. Var antakeligvis bare en hel haug med sæd og utflod blandet.

Hadde nok ikke blitt en tur på føden da mistanken min om at det er vannavgang ikke er «sikker» nok. Om det så var det så var det kun den ene hinnen som «røyk». Tror ikke de hadde bedt meg om å reise 3,5 t en vei når jeg var så usikker:hilarious:
 
Lurer på om ene hinnen på fostersekken røyk isted. Vi hadde samleie for å prøve å modnes litt før igangsetting på torsdag. Og det var utrolig vått (hadde håndkle under, å det var en våt flekk). Gikk i dusjen å tenkte det hadde rent seg ferdig (at all sæden var så godt som ute), men når jeg hadde på meg trusa å satt meg ned ble trusa gjennomvåt, selv om jeg nettopp hadde tisset.

Skjønner ikke helt om det er bare mye utflod og sæd, eller om det var litt fostervann (hodet er festet, så er isåfall mulig bare litt som renner om det er vannavgang).

tok på meg bind (fordi det rant) og luktet i bindet da jeg tok det av meg for en halvtimes tid siden. Da lukta det søtt, nesten som rosiner (ikke helt den lukta da, men samme søthet på lukta). Har ikke blitt gjennomvått i trusa enda vertfall, så er ikke mye som kommer enda, men kjenner det kommer noe ut.

Ligger å venter på om jeg kjenner rier eller noe, men har ikke kjent noe mer enn kynnerene jeg har hatt de siste dagene..

jeg blir ikke klok på dette, noen som har noen god forklaring?
Dette høres veldig ut som den ytterste fostersekken har gått hull på, hadde det helt likt i første svangerskap. Snakket litt om det med jordmor på sist kontroll, og hun sa hvis fostervannet hadde gått, ville det ikke stoppet å renne, selv om hodet er festet. Da renner det bare litt mindre om gangen :)
Men bra du tok kontakt med føden likevel, for å være på den sikre siden :D spennende tider fremover nå, masse lykke til❤️
 
Back
Topp