Vannavgang

Frk.strikk

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Septemberlykke 2021
Junispirene24❤️
Vannet mitt gikk for en drøy time siden! Har hatt kraftige kynnere i hele kveld, men hadde ikke forventet dette! :p Skal inn på sykehuset kl 0900 for sjekk, men kjenner at jeg begynner å få litt rier, så blir nok lite søvn på meg i natt. Jeg er 37+5 idag

Åå såå spennende!!:happy:
Her har jeg hatt kynnere/masrier i hele kveld og tror no det er gått over i rier! Prøver å sove litt uten hell:hilarious:

Åå såå spennende!!:happy:
Her har jeg hatt kynnere/masrier i hele kveld og tror no det er gått over i rier! Prøver å sove litt uten hell:hilarious:

Åh så gøy! :Heartred Blir lite søvn her også gitt, nå har tarmen begynt å tømme seg :rolleyes:

Vannet mitt gikk for en drøy time siden! Har hatt kraftige kynnere i hele kveld, men hadde ikke forventet dette! :p Skal inn på sykehuset kl 0900 for sjekk, men kjenner at jeg begynner å få litt rier, så blir nok lite søvn på meg i natt. Jeg er 37+5 idag
så spennende!
Hold meg oppdatert.
Her er vi komt på fødestue med 5cm
Så spennende med begge. Snart babyer:-)

Er du førstegangsfødene eller har du barn fra før? :) Du er heldig som føder før termin :)

Jeg bare digger at dere er inne her og oppdaterer i aktiv fødsel!!! Gratulerer og masse lykke til☺️❤️

Er du førstegangsfødene eller har du barn fra før? :) Du er heldig som føder før termin :)

Førstegangs! Vi var ikke forberedt på det i det hele tatt, jeg skulle til frisøren i går jeg :joyful:

Jenta her kom 1815 :Heartred Noen lange timer fra 8-10cm (hadde 8cm kl 11), full åpning 1600, men hun kom sent ned fordi hun lå skeivt. Ble tilslutt tatt med sugekopp da hjertelyden hennes sank ganske ofte.

Førstegangs! Vi var ikke forberedt på det i det hele tatt, jeg skulle til frisøren i går jeg :joyful:
Da var du heldig :love2 Jeg er faktisk 37+5 i dag:D
Gjorde du noe for å sette i gang fødselen? Akupunktur, bringebærbladkapsler, eller noe?:rolleyes:

:angel4
Da var du heldig :love2 Jeg er faktisk 37+5 i dag:D
Gjorde du noe for å sette i gang fødselen? Akupunktur, bringebærbladkapsler, eller noe?:rolleyes:

Jeg stimulerte brystene faktisk! Men jeg hadde veldig mye kynnere kvelden før og samme kvelden som vannet gikk, så den hadde nok satt i gang uavhengig av hva jeg gjorde tror jeg ;)

Back
Topp