Vannavgang

Gratulerer så mye med lille nurket [emoji173]️

Takk. Jeg begynner å komme meg litt nå. Vært oppe å gått noen skritt. Ble litt dramatikk i går natt og måtte hasteoperere ut morkaka og få blodoverføring. Takk gud for ett fantastisk helsevesen vi har i Norge. Lillebror har lett forhøyet crp men de tror det vil gå ned av seg selv. Han pusta litt fort men roa seg når han fikk ligge hos meg i noen timer i natt

Gratulerer så masse med den lille gutten!:dummy: Godt å høre at det går bra med dere, til tross for litt dramatikk. Du får nok se at han er like sterk og tøff som mammaen sin :) Lykke til med dagene som kommer, og kos dere masse!

Gratulerer så mye. Godt å høre at helsevesenet ivaretar deg. God bedring og kos deg med lillegull ;)

Gratulerer så mye med lille! Godt å høre at det gikk såpass bra. Håper dere får noen fine dager framover med god bedring for dere begge:Heartpink

Gratulerer så mye! [emoji173]️ Hvordan har du det?
takk, joda formen min er stigende, litt bleik og slapp men fikk sove ganske bra i natt til tross for at svettinga har begynt og jeg er litt småshaky til tider. blir fort sliten. Men alt i alt bare bra. Godt jeg kan ta det litt rolig her innimellom slaga. er jo mat og stell hver tredje time. og har han ikke sammen med meg så det er trasking mellom barsel og nyfødt intensiven

Han ble født 21.28. Alt bare bra med han og han puster uten hjelp. Var 2138gram.og 44,5 cm

Gratulerer så mye! Og fint å lese at alt går bra med dere! <3

Gratulerer så mye med prinsen! :)

Fått litt smellen på alt som har skjedd nå så det har i tillegg til barselstårer og det blitt ekstra mye grining på meg. Herlighet har null kontroll. Lillegutt har det bare bra da. Blitt flytta til intermediær avd i dag nå og det er lettere overvåkning av han. Får fremdeles ikke ha han sammen med meg på natta men er sammen med han hele dagen bortsett fra når jeg spiser. Han trenger i grunn bare øve seg på å spise og ammetrening. Ellers følger de med på bilrubin nivået hans som ligger litt høyt men under grensa for lysbehandling. Så håper han slipper det. Nå i kveld og noen kvelder framover skal jeg sove hjemme. Så ser bi hvordan det blir framover om han plutselig trenger meg mer

Back
Topp