Vannavgang?

Cilie09

Flørter med forumet
Lå på sofaen og slappet av....Plutselig kjenner jeg at noe renner ut....Trusen ble våt, luktet søtt....Renner ikke noe nå, har tatt på bind. Burde jeg ringe og snakke med føden? Eller bare avvente? Jeg har termin 17 juni. #spentnå :) :S

Ring føden, de vil antageligvis ha deg inn på kontroll. Lykke til :)

Veldig spennende. Man er alltid så redd for å ringe unødvendig. :(
Får ringe og høre....

Det er derfor de er der, for å svare på sånne spørsmål i tillegg til alt annet selvfølgelig :) er selv helsepersonell og hadde ikke syntes det var et dumt spm :) bedre å ringe en gang for mye... :)

Veldig spennende. Man er alltid så redd for å ringe unødvendig. :(
Får ringe og høre....
Du ringer ikke unødvendig. Det står i papirene du fikk fra sykehuset da du fikk fødeplass at du skal ringe føden ved vannavgang ;)

Som de andre sier: Ring og snakk med føden!:) Du ringer absolutt ikke unødvendig. De er der for å svare:)

Hører til februar 2016, men lykke til! :-) Spennende å følge dere som skal føde..

sniker: ring alltid inn ved vannavgang! iom at dersom riene ikke kommer av seg selv ila 24 timene etter vannavgang så må det litt drahjelp til å få fødselen til å komme skikkelig i gang.... ;-)

Tusen takk. Ikke noe mer væske, murringer og kynnere som merkes både her og der....Og nå kom en liten blødning......Det skjer noe i alle fall. :)

Så heldig du er !!! Spennende, lykke til :)

Back
Topp