Vannavgang!

Sofia85

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Da ser det ut til å være min tur :D Begynte å lekke vann i morges og var inne på sjekk hos føden i formiddag. Hadde tegningsblødning, og riene begynte i 10 tiden. Ble sendt hjem med beskjed om å komme tilbake når riene tar seg opp, men blir satt i morgen tidlig om ikke riene har tatt seg opp innen da (pga infeksjonsfare). Har en del rier nå, ca hvert 8. minutt. Synes ikke de er SÅ vonde. Varer ca 1 min. Når ville dere dratt inn igjen? De sjekket meg ikke nedentil ettersom vannet har gått.

Så spennende! :) Det er så vanskelig å si! Jeg gikk jo fra 10 min mellom riene til 2 min mellom riene på 20 min! Kjenn litt på magefølelsen din du, når du føler deg trygg hjemme og når du føler deg mindre trygg, men hadde nok ikke vente lenger enn 5 min mellom hver :)

De sier jo at man skal dra inn når det er 5 min mellom hver rie. Se an og ring gjerne en ekstra gang hvis du føler det tar seg opp.

Masse lykke til! :)

Så spennende!:-) masse lykke til! Vet ikke hvor lang reisevei du har til sykehuset, men hvis du har mer enn en halvtime ville jeg reist når det var mellom 10 og 5 minutter imellom riene. Kanskje nærmere 10 enn 5. Men jeg er førstegangs vel og merke, så jeg ville følt det tryggest sånn siden jeg ikke har noen anelse m hvor rask eller treg min fødsel vil bli ;)

Lykke til! :)

Good luck ;)

Nå er jeg spent på hvordan det går :)

Hvordan går det med deg da?
da vannet gikk i går hadde jeg ikke rier og hodet var ikke festet enda. Om natta begynte å skje noe, uregelmessig rier og vondt. Nå har jeg 2cm åpning, de tok vannet og vi venter for action ;) håper det skjer snart fordi det gjør så jævla vondt :P

da vannet gikk i går hadde jeg ikke rier og hodet var ikke festet enda. Om natta begynte å skje noe, uregelmessig rier og vondt. Nå har jeg 2cm åpning, de tok vannet og vi venter for action ;) håper det skjer snart fordi det gjør så jævla vondt :P
Haha så urettferdig at alle dere i Oslo-gravid-treffet får baby før meg :) Her skjer det ingenting! Lei :)

Back
Topp