Vannavgang

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Er det sånn at når vannet går så klarer man ikke knipe igjen/stoppe det, sånn som man gjør når man tisser?

Hvordan pleier baby å reagere på vannavgang?

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Sniker fra juli jeg :-)
Hos meg startet det med vannavgang. Hadde ikke sjangs til å holde igjen, sprang på do så fort jeg kunne for å minske sølet. Det bare rant og rant.
Hos meg gikk vannet uten at noe skjedde, riene startet ikke opp. De startet å komme regelmessig ca 15 timer senere, men det ble ikke så mye av det. Måtte få drypp på sykehuset. Barnet var ute ca 36 timer etter at vannet gikk. Så ikke ut til at barnet var mer påvirket av det som skjedde enn andre barn.

Termin 6. juli, fikk en fantastisk sønn 3. juli!

Sniker fra juli jeg :-)
Hos meg startet det med vannavgang. Hadde ikke sjangs til å holde igjen, sprang på do så fort jeg kunne for å minske sølet. Det bare rant og rant.
Hos meg gikk vannet uten at noe skjedde, riene startet ikke opp. De startet å komme regelmessig ca 15 timer senere, men det ble ikke så mye av det. Måtte få drypp på sykehuset. Barnet var ute ca 36 timer etter at vannet gikk. Så ikke ut til at barnet var mer påvirket av det som skjedde enn andre barn.

Termin 6. juli, fikk en fantastisk sønn 3. juli!

Tusen takk for svar :) ble barnet er aktivt eller roligere etter vannet hadde gått? Altså inni magen :)

Hos meg hadde jeg ikke sjans å holde igjen, trodde først jeg tissa på meg, men når jeg ikke greide å knipe av så skjønte jeg at dette var vannet.. Men hos meg kom det mye da siden det var seteleie, og dermed ikke noe hode som kan fungere som propp, så jeg kjente det sildra i magen også..

Var på do inatt, og etter det la jeg meg i senga igjen. Lille lå å romsterte og jeg kjente et voldsomt trykk nede i hufsa.. følte så jeg måtte på do igjen, og gikk dit. Da kom det, og jeg klarte ikke knipe igjen, men var ikke veldig mye, og kom bare bittelitt når jeg gikk inn i senga igjen... kan det være noe vann? Eller måtte jeg faktisk på do? Litt mye info nå, men hver gang jeg er på do å tørker meg, ser utinet gult ut på papiret, men når jeg tørla meg etter det her var det ikke det.

Nå har jo vannet mitt gått, gikk med nr en også. Og hvis det fortsetter å lekke så kan det være vannet. Her lekker det hvertfall hele tiden! Det gjorde det med nr en også. Blankt vann og my tynt slim.

Venter nr 3 4. August:)

Okei, da er det nok ikke vannet mitt, siden lakk ikke noe mer en litt når jeg gikk fra do til soverommet

Når vannet går er det akkurat som en "propp" som går. Du bare vet at det er vannet som har gått; selv om man aldri tidligere har opplevd det.

Her renner det også en del gjennom dagen, er veldig tynn utflod tror jeg. Har ikke kontroll over det, tror det skyldes nedpress. Vet vertfall av tidligere erfaring at det ikke er vannet ;)

Når vannet går er det akkurat som en "propp" som går. Du bare vet at det er vannet som har gått; selv om man aldri tidligere har opplevd det.

Her renner det også en del gjennom dagen, er veldig tynn utflod tror jeg. Har ikke kontroll over det, tror det skyldes nedpress. Vet vertfall av tidligere erfaring at det ikke er vannet ;)

Okei :) vet hvertfall at det ikke var utflod som kom, var ALT for mye til det, men føler også det var for lite til å være fostervann :)

Ja det tror jeg

Kan det være at du ikke fikk tømt blæra skikkelig? Tror så lenge du ikke fortsetter å lekke at det ikke er fostervann, men du må jo bare være veldig nøysommelig å følge med ;)

Da hadde jeg allerede vært på do 3 ganger, så tror ikke det var at jeg ikke hadde fått tømt blæra skikkelig :) men følger med. Mye mensmurring i korsrygg og mage idag, så spent på å se. Hadde det i hele går også.

Back
Topp