Vannavgang??

Kvinne2

Blir kjent med forumet
Jeg var på UL for noen uker siden og legen sa at hodet var festet og sitter langt nede.
De siste dagene har jeg hatt rikelig med gulveske som renner ut. Og jeg må bytte truseinnlegg etter hvert do besøk. Er dette et tegn på vannavgang eller er det bare mye utflod?
er usikker på om jeg skal ringe sykehuset å få det skjekket.

Når mitt vann gikk var det litt sølvskimrende og luktet litt søtlig. 

Har slimproppen din gått? For det kan være den som kommer litt etter litt, eller det kan være mye utflod. Ettersom jeg har skjønt skal fostervann ikke være gulaktig, men du kan jo ta en telefon til føden. De har bedre kompetanse enn oss her inne til å gi skikkelig svar:)

Det høres ut som utflod. Fostervannet renner ofte like lett som urin og du vil som regel ikke være i tvil om når det har gått. 

kan være at du leker
det sies at fostervann lukter søtlig

Her så får en beskjed om å ta kontakt med føden ved mistanke om fostervannslekasje pga faren for infekjsoner

Fostervann lukter litt søtt, men kan dryppe også, må ikke gå med et poff liksom... Ville ringt å hørt? Men vann er ikke som kremaktig som utflod da, det er mere vannaktig, gjennomsiktig ofte, kan være med farge...

Vært oppe til skjekk, var ikke vannavgang. :) Er vel jeg som er litt paranoid! Klarer nesten ikke vente, så hver ting som skjer stiller jeg spørsmål til! hehe :)

Back
Topp