Vannavgang med festet hode

@ne

Gift med forumet
Har hørt at hvis hodet på bebisen er festet så går ikke vannet sånn "splosj", men at det kommer litt gradvis....???
Stemmer dette eller er det bare tull???[8|]

hode til sander var festet i uke 35-36. og vanne mitt sa ikke splasj hehe. jeg trudde jeg tissa på meg men det var foster vann, men kom i flere om ganger. stoppet også ordnet jeg meg og stt meg i stolen også kom det en del til . sånn holdt det på 4-5 ganger

Her var hodet festet ca 2 uker før fødsel.. og når vannet gikk så kom det myyye på en gang... men jeg lå i senga da,så det blei jo ikke vannstråle lissom[8D]

Har ikke noe å si om det er festet eller ikke.. [:)]
Har hatt en festet og en ikke festet, og vannet begynte å sildre med begge.. Ikke noe hollywood-splash [:D]

ORIGINAL: @ne

Har hørt at hvis hodet på bebisen er festet så går ikke vannet sånn "splosj", men at det kommer litt gradvis....???
Stemmer dette eller er det bare tull???[8|]

JA det stemmer. Var i alle fall sånn hos meg...

Her hadde hodet festet seg på forrige kontroll (to uker siden).... Håpet bare å høre at jeg slipper å bekymre meg for et "splæsj" når jeg er på butikken f.eks....[:D][:D][:D][:D]

Her hadde hodet festet seg på forrige kontroll (to uker siden).... Håpet bare å høre at jeg slipper å bekymre meg for et "splæsj" når jeg er på butikken f.eks....[:D][:D][:D][:D]

Er ganske sikker på at det ikke blir noe splæsj på deg om hodet er festa..[;)][;)]

ORIGINAL: schnuppa

Er ganske sikker på at det ikke blir noe splæsj på deg om hodet er festa..[;)][;)]

*phuuuu*
Satser på det[;)]

Har aldri hørt noe om det. Hodet her var ikke festet på den siste kontrollen, da vannet gikk kom det støtvis(da jeg kom inn på sykehuset var hodet festet). Tror det er like så vanlig som "splash" uavhengig av om hodet er festet eller ei.

Back
Topp