Vannavgang/lekkasje !!!!!???

Linda Beate

Glad i forumet
går å lure på om eg lekke fostervatn...[8|]
magen min e plutseli "skvisbar" har aldri kunne trygt nåke særli på den, men no e den liksom litt pløsete når eg ikkje har kynnere...[:-]
har ikkje merka nåke til at eg mista vannet eller proppen!! men trusa e allti fukti/våt!!
(ikkje urin, ganske sikker) har hatt mensmurringer sida fredag men ikkje særli vonde...går og på do heile tida og allti på natta spesielt siste veka...
nåken som har opplevd/opplever liknande????[8|]

spør her først, orker ikkje å ringe føden å spør... fått litt skrekken etter en anna gang eg ringte...[&o]
(type meget spydi jm tok tlf[:(])

dytt dytt...ingen som ha opplevd nåke sant elle liknande!!?

Ring føden du[;)]

Magen min ble sånn da vannet mitt gikk. Det var sånn jeg merka at noe hadde skjedd. Her var det ikke så mye at jeg merka det i trusa. Gikk konstant med truseinnlegg som jeg bytta ofte fordi jeg hadde så mye utflod også. Så jeg tror det gikk mest i do. Det var ikke før jeg hadde sittet en stund på badegulvet og pusla med stellekommoden og fant en liten dam på gulvet at jeg reagerte. [8D] Enda da var jeg usikker og redd for å ringe til føden. Fortalte det til samboer'n og han måtte sitte å godsnakke med meg i en time før jeg endelig turte å ta telefonen å ringe. [8D] Kom inn på sjekk morgenen etter og da ble det tatt ultralyd av meg og der var det veldig lite fostervann igjen i magen min. [;)] De på sykehuset ville ha det til at jeg hadde en tilstand der man har for lite fostervann da. Men jeg sto på mitt og de trodde meg tilslutt der inne. Så dagen etter der igjen startet de igangsetting av fødselen for å få ut ungen.

Jeg ville ha ringt uansett for å få dem til å sjekke om du har for lite vann. Det er ikke bra for ungen å gå for lenge sånn uansett om det er vannet som har gått eller hva det er. Det er jo ikke sikkert at den spydige jordmora er på vakt i kveld? Magen min ble sånn som du beskriver det og jeg merka at navlen min for første gang på flere uker ikke sto rett ut. [;)]
Håper du tør å ringe og finner ut av dette her. *klem*

joda skal nukk tørre å ringe, men vil vere litt meir sikker.. har snakka me ho ganga på tlf og selfølgeli blei de ho som hadde omvisninga på sjukehuse!!! nåke som gjor at eg grein i veke ette på... fikk litt skrekken for syns ho va litt slem rett og slett [:'(][8D][8D] veldi hormonell ja.. har rett å slett fått følelsen av at ho der kjem til å vere der under fødslen og!!! hehe
kjenner liv i magen [:)] men de  er klart har lurt litt i et par dager... men tusen takk for svar, blei litt klokere [:)]

då e den skumle telefonen tatt... skal in på sjekk, når eg ha fått gjort meg klar [:-]
ho puffa de litt vekk men vi skulle selfølgeli ta en test!! so bli interesant.... men då sleppe eg å gå og gnage meir på de her vertfalll [:D]
takk for svar jenter!

kom akkuart igjen!! alt va helt fint og som du skulle vere... som vanli [8D]
ho mente lekkasjen muligens kunne vere ei hinne før fostervannshinna  og at der kunne de vere litt veske... altså bere lureri [8D][8D]
men for en gangs skuld fikk eg en hyggeli og koseli opplevelse på sjukehuse, jm va veldi grei og forståelsefull.
har ikkje allti vert sann!!
so no ser eg litt lysare på de når ting faktisk e i gang og at de ikkje blir lenge til [:)]

Back
Topp