Vannavgang i uke 13?!

shorty101

Flørter med forumet
Tw kanskje?

Kan vannet gå i uke 13? Kan en spontanabort starte sånn? Hjelp.. Satt i sofaen med ettåringen på fanget da jeg plutselig kjente at det rant mellom beina, akkurat som da mine to tidligere fødsler startet. Var på TUL for en time siden hvor alt så bra ut..

Hvem skal jeg eventuelt kontakte? Føler meg helt hjelpesløs.

Dette vet jeg dessverre ikke noe om, men var det veldig vått? Kan det ha vært utflod på en måte? For det kan jo øke mye når man er gravid. Jeg tror jeg ville kontakte jordmor og spurt om en time, det var min første tanke

Er mulig å ta en tlf til legevakt eller føden? Du er jo over 12 uker.. Tenker det er et godt tegn at alt var bra på TUL. Kan være noen voldsomme mengder utflod i disse ukene hvor livmoren virkelig skyter fart, men er jo dumt å spekulere i det…

Ville også ha sjekket det. Men enig med de andre, om evt andre kroppsvæsker. 1åringen kan ikke hadd bleielekkasje?

De tar nok ikke inn på føden, sjelden man får komme inn før uke 24 ved mindre man faktisk er i senabort eller fødsel. Men ja det kan jo i teorien skje sånn med at vannet går, men det er veldig usannsynlig, særlig når du har vært til TUL og alt så fint ut.
En mulighet er å høre om jordmor elelr fastlege kan lytte mee doppler. Men mye vannete utflod er uansett normalt i svangerskap.
Satser på at dette går fint for deg :)

Hvordan går det @shorty101 ? :Heartred
Det går heldigvis veldig fint!! Ikke skjedd noe mer, så jeg lurer mer og mer på om det kan ha vært bleia til ettåringen og at jeg bare gikk i panikkmodus jeg :laughing002 han hadde også en våt flekk på buksa og en veldig full bleie… De ville ikke ta meg inn til noe sjekk, men jeg har hørt hjertelyd hjemme med doppler så satser på at alt er bra fortsatt :Heartred

Ville også ha sjekket det. Men enig med de andre, om evt andre kroppsvæsker. 1åringen kan ikke hadd bleielekkasje?
Vet du at jeg lurer faktisk på om det var det :laughing002 Han hadde en våt flekk på buksa og en overfylt bleie. I tillegg hadde jeg bare på meg kjole og tynn strømpebukse. Kan ikke skjønne noe annet.. Ikke merket noe mer og hjertet slår fortsatt, så krysser fingra for at jeg bare har vært overdramatisk:Heartred

Vet du at jeg lurer faktisk på om det var det :laughing002 Han hadde en våt flekk på buksa og en overfylt bleie. I tillegg hadde jeg bare på meg kjole og tynn strømpebukse. Kan ikke skjønne noe annet.. Ikke merket noe mer og hjertet slår fortsatt, så krysser fingra for at jeg bare har vært overdramatisk:Heartred
Så godt å høre at alt er bra :Heartred skjønner at du ble skremt! Det er fort gjort med lekkasje da, enten bleien er full eller litt skjev på:laughing002

Back
Topp