Vann..

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Flere som har vann i kroppen!?
Jeg har hatt veldig stabil vekt, ikke gått opp noe..
MEN plutselig så har beina mine hovna skikkelig opp de siste dagene,
og jeg har gått opp 2.5 kg på 2 dager [:o][8|] Er ett mareritt å gå med
sokker for de borer seg jo inn i føttene [&o] Men er så avhengig av
sokker så klarer meg ikke uten heller [:'(]

Jeg har lagt på meg normalt frem til nå (tror jeg.. har ikke veid meg på en uke) Men kjenner jeg er hoven i bena om dagen. Ikke sånn at leggene er tømmerstokker enda, men sokkene mine borrer seg også inn i bena [&o] Liker best å gå uten sokker jeg da når jeg er hjemme [;)]

Har mye vann i beina jeg har akkurat kjøpt nye sko for har ingen som er behagelige å gå med lenger.Alt bare knager...Prøver å være flink å ligge med bena høyt men merker det med en gang jeg er oppe å gjør noe.Har begynnt litt i fingrene også men håper det gir seg....Har hatt venn i beina i litt over en mnd nå....det er noe dritt

mente vann og ikke venn[:D]hehe

ORIGINAL: håperpå2009baby

Har mye vann i beina jeg har akkurat kjøpt nye sko for har ingen som er behagelige å gå med lenger.Alt bare knager...Prøver å være flink å ligge med bena høyt men merker det med en gang jeg er oppe å gjør noe.Har begynnt litt i fingrene også men håper det gir seg....Har hatt venn i beina i litt over en mnd nå....det er noe dritt

Jeg har også fått litt i fingrene ja [&o]
Kjenner til det med skoa.. Mamsen har vært oppe med sko til meg..
Hun har heldigvis ett nr større i sko enn meg.. Og lenge leve crocsa [8D]

har veldig mye vann i kroppen for å si det sånn, men hadde 80% vannsamling sist oxo..
men denne gangen er det snakk om at jeg skal få vanndrivende siden det er snakk om så mye...

ORIGINAL: awenka

Jeg har hatt vann i beina en stund. kjdeligt

Jeg har hatt mye vann i perioder, men nå har jeg gått med tømmerstokklegger i en hel uke, og det ser ikke ut til å gi seg. I går prøvde jeg (for moro skyld) herresandaler i størrelse 45 og jeg fikk dem ikke på meg (bruker 41 til vanlig)

Sist gang hadde jeg aldri vann i kroppen. Denne gangen har jeg merka vann i beina en gang, det var etter en dag med fjelltur, fotball kamp (tilskuer) og gåtur[8D] Men etter litt sitting i sofaen på kvelden forsvant det[:D]
Ellers er ringen min fremdeles like stor og har ikke merka noe mer vann i beina[:)]

ORIGINAL: lenemor

Jeg har hatt mye vann i perioder, men nå har jeg gått med tømmerstokklegger i en hel uke, og det ser ikke ut til å gi seg. I går prøvde jeg (for moro skyld) herresandaler i størrelse 45 og jeg fikk dem ikke på meg (bruker 41 til vanlig)

uff fyda... det er no dritt....[:'(]
føler med dg.

Jeg har fått litt vann i beina... Noen dager ser jeg det veldig godt, mens andre dager ser beina normale ut... [8|] Har vell litt å si om jeg spiser masse salt, eller ikke... [&:]

ORIGINAL: gullemitt09

Jeg har fått litt vann i beina... Noen dager ser jeg det veldig godt, mens andre dager ser beina normale ut... [8|] Har vell litt å si om jeg spiser masse salt, eller ikke... [&:]

saltet binner jo vannet i kroppen men ike lett og si om det er nettopp derfor [&:]

Har hatt litt,vann i beina på kvelden, men
ut i fra forgje svangerskap er dette ingenting!!!
håper de holder seg slik!!!!!

Ja sokkene er plutselig begynt å lage dype merker.... Merkelige greier... [&:]

Ingen i slekta så har hatt særlig med vann i kroppen gjennom svangerskap *bank i bordet*, så da håper jeg at jeg slipper litt unna også [:D]

Jeg har ikke merket noe til det ennå. Har en jobb der jeg går mye og bruker kompressjonstrømper da. Ser ut til å fungere fint på sirkulasjonen:-)

Ja, jeg har hatt vann i kroppen noen uker nå... veldig irriterende! Er jeg på besøk hos noen på kvelden, så sliter jeg med å komme i skoene når jeg skal gå...

Var plaget med det på de varmeste dagene når jeg spiste for mye salt mat...  men sover med beina litt høyt littegranne hver natt.... til jeg sparker vekk putene ihvertfall... hjelper noe. Lurt å slappe av flatt og med beina høyt mest mulig hver dag.

Nei har ikke merket noe til vann i kroppen, men jeg har gått opp 10kg!!! [:-] Og jeg har nesten ikke mage en gang..skjer med det a???? [&:]

Back
Topp