Vann?

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Gir dere vann ved siden av mm/mme?

Jeg koker vann og har oppi litt sukker. Hun får da litt vann hver dag! Er jo viktig at hun får i seg masse væske når det er så varmt ute. Og hun drikker, så det er tydelig at hun er tørst!

ja prøver å gi han vann,men er ikke så veldig glad i det- spurte helsesøstra om det var noe annet jeg kunne gi istedetfor,men hun  mente at ettersom han ikke ville ha så hadde han ikke behov for det.. så da håper jeg det stemmer da så han ikke blir uttørka..

Hmm oj det har ikke jeg tenkt på. Linnea får ikke noe annet enn mm hun. Eller hun får 2-4 ml med sukkervann hver dag da hvis hun skriker, men det er jo ikke så mye.
Hvordan gir du Thea vann da Tonje?

ORIGINAL: fruluna

Hmm oj det har ikke jeg tenkt på. Linnea får ikke noe annet enn mm hun. Eller hun får 2-4 ml med sukkervann hver dag da hvis hun skriker, men det er jo ikke så mye.
Hvordan gir du Thea vann da Tonje?

Jeg koker opp vann, også tar jeg en liten dæsj sukker i en flaske. Nå har jeg da et lite lager stående i kjøleskapet! Hun drikker litt og litt i løpet av dagen! Sånn ca.1 flaske med vann går fort i løpet av en dag! Spesielt i begynnelsen når det var så varmt! MEn jeg måtte prøve litt forskjellige typer smokker da, var ikke alle hun tok. MEn NUK sin tok hun, den er sånn som tar bort lufta!!

Nå har jeg alltid med meg en flaske vann på tur!
Er ikke sikkert Linnea er så tørst heller da! Jeg begynte å gi Thea vann etter at hun kasta opp all melka her en dag... så jeg måtte få i henne litt sukkervann.

d har hendt at jeg har gitt litt vann jah. men ikke så mye nå lenger. men må kansje begynne litt med d når d er så varmt ute i vertfall.... men nå har jo godværet gitt seg[:(] 

Jeg ga vann for første gang i går[:)]
Jeg kokte det opp, avkjølte det, og ga han med skei[:D] Hadde bare så lyst til å prøve noe annet enn flaska.. Han syns det var kjempegøy og gapte som en fisk når skeia nærma seg munnen[:D] Han fikk faktisk i seg en del.

Back
Topp