Vann!

•Ellibelli•

Gift med forumet
Jeg har aldri vært særlig glad i vann, og har egentlig holdt meg ganske unna det de siste årene.. Det har gått mest i Pepsi Max/cola zero eller kullsyrevann, og har fort gått 2-3 liter Pepsi Max på en dag..
Men.. Etter jeg ble gravid så liker jeg rett og slett ikke Pepsi Max lengre, og det eneste jeg vil ha hele døgnet er vann.. Reint, kaldt springvann! Plutselig tar jeg meg i å fylle opp og ta med meg bort på besøk! :p haha!

Flere enn meg som er på denne "vannvogna"? :D

Motsatt! Glad i vann og drikker det masse til vanlig, men nå syns jeg det er helt motbydelig. Strever veldig med å få i meg nok væske, og i denne tiden hvor man liksom skal tisse ustanselig, så tisser jeg nesten aldri.

Jeg har aldri vært særlig glad i vann, og har egentlig holdt meg ganske unna det de siste årene.. Det har gått mest i Pepsi Max/cola zero eller kullsyrevann, og har fort gått 2-3 liter Pepsi Max på en dag..
Men.. Etter jeg ble gravid så liker jeg rett og slett ikke Pepsi Max lengre, og det eneste jeg vil ha hele døgnet er vann.. Reint, kaldt springvann! Plutselig tar jeg meg i å fylle opp og ta med meg bort på besøk! :p haha!

Flere enn meg som er på denne "vannvogna"? :D
Jepp, klarer heller ikke Pepsi max lengre. Bare vann nå! Ganske utrolig hvordan ting bare går seg til :-)

Motsatt! Glad i vann og drikker det masse til vanlig, men nå syns jeg det er helt motbydelig. Strever veldig med å få i meg nok væske, og i denne tiden hvor man liksom skal tisse ustanselig, så tisser jeg nesten aldri.
Åh :/ må finne noe du syns er virkelig godt da, så du får i deg nok væske :)
Du kaster kanskje ikke opp så mye ennå heller, eller?

Drikker godt med vann til vanlig og gjør det samme nå.

Har sprudlevann i kranen på jobb, og det er veldig godt:)

Jeg var lik forrige svangerskap, denne gangen må jeg jobbe litt med meg selv for å gå forbi brusskapet på butikken. ;)

Åh :/ må finne noe du syns er virkelig godt da, så du får i deg nok væske :)
Du kaster kanskje ikke opp så mye ennå heller, eller?
Nei, heldigvis spyr jeg ikke. Ofte er jeg helt ukvalm noen timer på kvelden, da trøkker jeg i meg 2-3 glass med vann. En periode drakk jeg utvanna 7-up med ekstra lime og masse is, men det et ikke godt lenger. Alt jeg inntar når jeg er kvalm slutter veldig fort å være godt, syns jeg.

Ikke rørt cola zero på flere uker nå, drikker vanligvis MASSE! Går i vann og mozell for tiden. I dag endte jeg opp med sjokomelk til frokost :o

Sånn er jeg også. Jeg drikker egentlig kun vann, men nå synes jeg det smaker direkte vondt. Tisser sjelden, ja :(

Ikke rørt cola zero på flere uker nå, drikker vanligvis MASSE! Går i vann og mozell for tiden. I dag endte jeg opp med sjokomelk til frokost :o
Sjokomelk får jeg også for meg innimellom! Smaker digg, men så blir jeg litt kvalm. Jeg er også glad i cola zero/pepsi max, og hadde veldig lyst på mer enn jeg turte å drikke de første ukene. Men nå frister det overhodet ikke. Mozell light er min venn, da! Men kun når jeg ikke er kvalm.

Sånn er jeg også. Jeg drikker egentlig kun vann, men nå synes jeg det smaker direkte vondt. Tisser sjelden, ja :(
Åh, det var litt ålreit å høre egentlig! Har følt meg litt unormal med den der tissinga. Jeg syns det smaker fælt, og ironisk nok så er det akkurat som at vann føles tørt og kornete i munnen! Og det går jo faktisk ikke an. Syns også det lukter vondt av vannet når jeg bruker det til å skylle av tallerkener eller fyller vann i gryter og denslags.

Sjokomelk får jeg også for meg innimellom! Smaker digg, men så blir jeg litt kvalm. Jeg er også glad i cola zero/pepsi max, og hadde veldig lyst på mer enn jeg turte å drikke de første ukene. Men nå frister det overhodet ikke. Mozell light er min venn, da! Men kun når jeg ikke er kvalm.
Ja, drikker ikke mozell når jeg er kvalm :p drikker jo aldro mozell ellers, plutselig nå er det blitt digg liksom :p merkelig med disse hormonene.

Ja, drikker ikke mozell når jeg er kvalm :p drikker jo aldro mozell ellers, plutselig nå er det blitt digg liksom :p merkelig med disse hormonene.
Jeg er faktisk en liten mozell light-junkie til vanlig. Drikker det nesten daglig. Har blitt mindre nå etter at jeg ble gravid, men går noen flasker i uka fremdeles :p

Jeg er faktisk en liten mozell light-junkie til vanlig. Drikker det nesten daglig. Har blitt mindre nå etter at jeg ble gravid, men går noen flasker i uka fremdeles :p
Her har jeg holdt meg til svart brus de siste 15 årene, så litt rart å plutselig ha stygga på det og drikke mozell light i stedet for :p

Back
Topp