Vann

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Dere som gir barna vann til maten, hvor mye drikker de i løpet av et måltid? Og hvor mye vann i løpet av en dag?

4-5 små slurker i løpet av en dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: BMC
Han tømmer koppen på 125 ml sånn omtrentlig på en dag.. :)

• Liker
Vanskelig å si. Måler ikke. Men drikker veldig mye vann i løpet av en dag.

• Liker
Her drikker han nå mellom 150-200 ml på en dag ca.

Aner ikke nøyaktig, men det blir nok rundt 100 ml på en dag. Men kan absolutt bli flinkere til å tilby vann. Hun går mot flaaken når den står på bordet :-)

• Liker
Det varierer veldig.. Mini drikker av vanlig kopp, så har ikke alltid like god kontroll på hvor mye han får i seg..

• Liker
Tilbyr vann ved hvert måltid
Grøt -morgen
Middag
Grøt -kveld

Er ikke mange slurkene for hvert måltid, men det blir litt alikevel ;)
Er jo fortsatt melk som er tørsteslukkeren her, men håper jo at han godtar vann snart..

• Liker
Gir vatn til kvart måltid, men etter han har fånne ut korleis han kan leika med vatnet er eg usikker

• Liker
Bare noen få slurker til hvert måltid.

• Liker
Noen slurker hvert måltid.

• Liker
Tilbyr vann ofte ved hvert måltid, drikker da ca 120-150 ml på en dag :-)

• Liker
Noen få slurker til hvert måltid

• Liker
50-60 ml tenker jeg. Ammer fortsatt en god del :)

• Liker
Kommer an på. han kan være supertørst og drikke masse, eller bare nippe litt forsiktig. Det siste nye er å drikke av mitt glass når jeg drikker. Da er vann stas!

• Liker
Kommer an på. han kan være supertørst og drikke masse, eller bare nippe litt forsiktig. Det siste nye er å drikke av mitt glass når jeg drikker. Da er vann stas!

Samme gjør mini her.. Veldig stas med egent make glass til mamma også :) nå drikker han ganske bra av kopp/glass selv :)

• Liker
Samme gjør mini her.. Veldig stas med egent make glass til mamma også :) nå drikker han ganske bra av kopp/glass selv :)
Haha, her vil hun helst drikke av pappas glass. Og han drikker vann av øl - glass. Ser ganske komisk ut når hun prøver å holde øl-glasset:)

Her drikker hun nok i underkant av 100 ml i løpet av dagen.

• Liker
Back
Topp