Vann

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Har funnet ut at lillegull faktisk liker vann nå, men får han ikke til å suge fra flaske,han får jo melk i en annen flaske og da drikker han jo, gir jeg fra glass så får han litt i seg, men kommer jo masse ut igjen, noen så har noen tips?
 
Prøvd tutkopp?
Jeg fant en på et apotek som falt i smak. Den har myk tut (som han liker å gnage på) og håndtakene er nærmere hverandre enn på aventkoppene. Og så er de i sterke farger, så den er litt mer spennende. :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Prøvd tutkopp?
Jeg fant en på et apotek som falt i smak. Den har myk tut (som han liker å gnage på) og håndtakene er nærmere hverandre enn på aventkoppene. Og så er de i sterke farger, så den er litt mer spennende. :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Tutkopp er fine ja :)
Jeg har fra avent og synes den er veldig fin :) Er litt holdeavstand ja.. Så har jeg en fra bambino, men den er for hard og klumpete i tuten synes jeg. Har også den froskekoppen fra ikea, og den liker hun også å drikke av :)


❤25/2-13❤
 
Prøvd tutkopp?
Jeg fant en på et apotek som falt i smak. Den har myk tut (som han liker å gnage på) og håndtakene er nærmere hverandre enn på aventkoppene. Og så er de i sterke farger, så den er litt mer spennende. :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app


Prøvd så mange tutekopper nå, har jo fulle huset:p virker så det er den jeg har.
 
Får bare prøve igjen, gav han med sprøyte bare for å se skikkelig at han likte det, å da drakk han så bare det
 
Back
Topp