Vann

babysykigjen

September 2013 <3
Er det flere som merker at kroppen er full i vann? Jeg har dype merker etter sokkene hver kveld :) håper det ikke blir altfor varmt i sommer :)

Jeg har alltid drømt om å være gravid på sommeren, men i det siste har jeg jommen begynt å lure. Var hos en venninne i sted og fikk ikke på meg skoene så jeg måtte stå med føttene i dusjen hennes med kaldt vann over...haha... Fikk på meg skoene og kommet meg hjem.

Skal til jm i morgen for å høre med henne. Har ikke vært så flink til å bruke støttestrømper (som både jm og fysio anbefalte), så jeg får vel skylde litt på meg selv også :/ men ja- sommeren blir lang om føttene skal være så hovne hele sommeren!

Er det flere som merker at kroppen er full i vann? Jeg har dype merker etter sokkene hver kveld :) håper det ikke blir altfor varmt i sommer :)
Jeg har masse! Veldig hoven i leggene og beina. Og når det blir varmt blir det enda værre. Sliter med å bevege tærne når det er veldig varmt, fordi det gjør vondt :(
Er også veldig hoven i fingrene når sola står på

Dette blir en varm sommer! Jeg har kjøpt inn et plaskebasseng sånn at jeg kan være ute :p Er plaget med litt hovenhet og har hatt leggkrampe. Ikke noe godt :/

Har heldigvis ikke merket noe til hovenhet enda :) *bank i bordet*

Ikke mye hoven. Nesten litt trist, hadde vært fint om litt av vektøkningen var vann, ikke bare fett :( Ikke at jeg vil ha vann altså, men det går jo fortere av igjen enn fett.

Back
Topp