Vann

justair

Gift med forumet
Gir dere vann til deres små?
Om så, når, hvor ofte og hvor mye?

Her begynte vi gi vann når han var kommen opp på en hel porsjon grøt... er ikke så veldi begeistra for det men i dag greide jeg få i han 30 ml... de siste millilitrene måtte jeg lure han litt ve å dyppa tuttn på flaske i sviskemos :P hehe

Har gitt vann ei stund, men er ikkje så mykje han vil ha. Tilbyr han til ulike tider i løpet av dagen. Og ifbm grøt.

Jepp. Her får hun vann til middagsmaten. Men nå har jeg en som er veldig glad i vann. Så får hun vann når hun bader. For ellers prøver hun å drikke alt badevannet. Så glad er hun i vann. Hehe

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Får vann til grøten,men drikker ikke så mye ennå.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jepp. Her får hun vann til middagsmaten. Men nå har jeg en som er veldig glad i vann. Så får hun vann når hun bader. For ellers prøver hun å drikke alt badevannet. Så glad er hun i vann. Hehe

Så arti hun liket vann:-) her drikker han litt, altså til han finnet ut at æææsj... hehe. Men regner me det blir mer og mer...

Hva slags middag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hun får potet og gulrotmos. Liker det kjempe godt. Men må dele litt med mammaen. Hehe

Sånn som er på glass? Og det er middag?

Drikker vann 2-3 ganger om dagen :) ikke rare greiene, men av og til sutrer han på formiddag å da hjelper det med litt vann. Så han er tydeligvis tørst, og er veldig glad i vann :) spreller med armer og bein mens han blir helt vill i blikket, om han ser vannflaska mi :p

• Liker
Reactions: jc
Sånn som er på glass? Og det er middag?

Jepp sånn på glass. Men kjøper hipp sine. For de er ekte råvarer i. Men er ikke hver Dag. For noen ganger vil hun kun ha mme

Prøver å gi til ulike tider på dagen, men hun skjønner ikke helt hva jeg holder På med. Rynker på nesa og ser rart på meg:)

Her er det bare nestle sitt å få tak i... tror det er noe småfolk men det er rundt 1 år elns...

Back
Topp