Vann

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Æææ de har tatt vannet vårt idag! Uten å si fra -.- selvsagt en gravefeil på byggeplassen ... Men halo! En flaske vann på deling resten av dagen, nå må jeg vel handle våtservietter til lillegull likevel :(
 
Så kjedelig! Har de sagt noe om hvor lang tid det vil ta? Folk kan jo ikke være lenge uten vann når de ikke får beskjed først.
 
Vi ringte vakttelefonen etter tre timer uten vann, de sa det tar sannsynligvis ut dagen... Så får vi se om ut dagen er 16 eller 22...! Aaarg
 
Det er dårlig! Hvis de tok knekken på det uten varsel burde de jobbe for å få det tilbake så fort som mulig!Men de sier vel kanskje "ut dagen" for å ha litt slingringsmonn. Det gjør i hvert fall de fiksefolka rundt her.
 
Ja det er stygr gjort syns jeg! Tenk om jeg hadde intenst behov for å vaske klær, eller fikk noe på meg som må skylles av, og så har vi ikke vann tilgjengelig..! Sånt må planlegges...
 
Ja det er stygr gjort syns jeg! Tenk om jeg hadde intenst behov for å vaske klær, eller fikk noe på meg som må skylles av, og så har vi ikke vann tilgjengelig..! Sånt må planlegges...
Hihi, ja, tenk om dere hadde vært klinisk tomme for truser. Eller at gulvet var så møkkete at det vokste fluesopp i hjørnene. Eller at dere hadde vært så svette og illeluktende at fluene døde rundt dere. Da hadde det vært krise uten vann!
 
Hihi, ja, tenk om dere hadde vært klinisk tomme for truser. Eller at gulvet var så møkkete at det vokste fluesopp i hjørnene. Eller at dere hadde vært så svette og illeluktende at fluene døde rundt dere. Da hadde det vært krise uten vann!
Haha du er jo litt søt også da :)
 
Håper det ordner seg fort! Ikke noe særlig å være uten vann!
 
Nå høres det ut som at det skjer noe! Hvertfall komt til stedet da de derre reparasjonsfolka
 
Back
Topp