Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kokt vann kan man gi barnet fra det er født. Men barnet får i seg veske gjennom morsmelken, så vet ikke om det er nødvendig med ekstra :/ Sett flere som bare ammer oftere da de er i syden eller varme steder :)
Blir spennende å se hva folk har å si om dette emnet.
det der har jeg hørt av helsesøster.. morsmelk er like godt som tørste-stopper men om du føler du tapper deg så kan man bare gi kokt vann. når eldstejenta var lita baby dro vi på en 4 timers biltur til hytta, på veien gav jeg henne vann, da slapp vi å stoppe så ofte
det der har jeg hørt av helsesøster.. morsmelk er like godt som tørste-stopper men om du føler du tapper deg så kan man bare gi kokt vann. når eldstejenta var lita baby dro vi på en 4 timers biltur til hytta, på veien gav jeg henne vann, da slapp vi å stoppe så ofte
Babyer som fullammes trenger vel strengt tatt ikke vann. Den første melka som kommer er "tørstemelk" som slukker tørsten og ikke sulten. Derfor man skal tømme et bryst før man gir neste. Den energitette melken som stopper sulten og holder lenge i magen kommer til slutt. Men det er selvsagt ikke noe i veien for å lære barna at vann er godt og bra.