Vann

enerit

Andre møte med forumet
Er kanskje et dumt spørsmål, men hvor mye vann gir dere til de små?
Tuppa her er veldig glad i vann og drikker mye iløpet av dagen, hun får jo også MME ca 3 ganger om dagen.
er det noe max grense på hvor mye væske de skal ha?

Vet ikke akkurat hvor mye hun får i seg iløpet av dagen, da jeg aldri har tenkt på å sjekke det, men hun drikker ihvertfall masse vann, og mme morgen og kveld (altså, 2 ganger)
Hun får ihvertfall i seg nok væske

Men om det er noen max grense for hvor mye vann de kan ha i seg i løpet av dagen tviler jeg på, men skal ikke si noe sikkert, men jeg har aldri hørt noe om det...

Gir mme morgen og kveld her også,og vann får hun til lunsj og middag.Ellers drikker hun så mye vann hun vil,om hun er tørst

Her må jeg jobbe litt for å få han til å drikke. Han har aldri tatt flaske, men etterhvert har vi fått til kopp med tut. Han vil svært sjelden ha noe etter mat, men jeg tilbyr han vann da. Ellers får han nan etter å ha sovet, da drikker han mer. I tillegg ammer jeg (litt) morgen og kveld, men tror han vil ha mest for kosen. Så jeg føler litt på om han får i seg for lite væske. Men uansett tenker jeg at så lenge han er tørst så skal han få. Frøkna di styrer nok drikken litt selv. Jeg ville ha latt henne drikke så mye vann hun vil, men om hun drikker masse ville jeg nok ikke ha gitt henne vann før mat slik at hun fyller opp magen på det, men heller gi henne etter måltidet. Supert om babyen er glad i vann, synes jeg!

Back
Topp