Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eg gir te hvert fastføde måltid gir innimellom skjeiene for at det ska bli lettere å svelge det..går fint an å ta rett fra springen i flaske..lurt å bruke en fast en som hun/han får vann i..har gitt siden hu jaffal var 4 mndr
jeg git vann til grøten nå, men jeg ammer veldig lite, så og si ikke melk igjen, så ja.. men han får 2-3 måltider om dagen med grøt og frukt så jeg føler liksom jeg må sikre at han får i seg nok væske av både vann og melk[:)]
jeg har gitt han vann her leeeeenge..! han elsker det så han får så mye han vil ha[:)] får jo nesten ikke i han melk lengre så føler jeg må gi han noe!! så da blir det vann[:)]
jeg har gitt han vann her leeeeenge..! han elsker det så han får så mye han vil ha[:)] får jo nesten ikke i han melk lengre så føler jeg må gi han noe!! så da blir det vann[:)]
Her har jeg kjøpt en Avent tutekopp med en litt myk tut som jeg bruker til vann. Gir han det til måltidene og etter at vi har herjet på gulvet for da er i allefall jeg tørst[:)]