Vann, vann og meire vann... :-)

Babyglede

Elsker forumet
Vatnet gjekk for ein time sida... :-) Så nå sitt me her å vente... :-) Kor mykje vatn er det inni der egentlig? Da stoppe jo ikkje!! :-)

Oi så spennende!
Når jeg fikk min første startet fødselen med vannavgang. Først kom det en stor damm og så randt det vann ved hver rie når de begynnte å komme noen timer etterpå.

Masse lykke til i dag, nå er det ikke lenge til du har babyen din i armene :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Her renner det godt ut etter første store lekkasje i natt :p så har det roet seg, men etter enn kraftig sammentrekning på sykehuset kom det ut igjen, samt hvis jeg må på do, og holder meg så renner det vann ut:p masse lykke til:)

Takk takk... :) Ligger heime i senga med pc'en, brus og sjokolade... :) Er nesten ingen rier, så skal være heime til imorgo tidlig. Er det fortsatt ingen særlig aktivitet da blir eg igangsatt... Men, har fått sånne lekre sjukehustruser og bleier med meg heim, så føler jo meg litt igang... ;)

Begge mine to tidligere fødsler har startet med vannavgang...og begge gangene har jeg blitt like overrasket over hvor masse som kommer. Derfor jeg tenker såpass mye på om det kommer til å starte med vannavgang nå også -for da vil jeg helst være hjemme... Masse lykke til! Håper det skjer noe mer i løpet av natta ;-)

lykke til :)
vannet fornyer seg hele tiden, så blir ikke helt tomt før baby er ute... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lykke til :)

Back
Topp