vann, vann og atter vann

igrunn ikke[8D]

har ikke drukket så og si noe annet etter at jeg startet å bli plaget av kvalmen...

så jeg er dritt lei det egentlig..
har så lyst å skeie skikkelig ut med brus, og melk, og åååhr.... forsøker å ikke sprekke...
mest fordi at jeg ikke har så lyst å bli bestevenn med do skålen igjen

ORIGINAL: turteldue

har ikke drukket så og si noe annet etter at jeg startet å bli plaget av kvalmen...

så jeg er dritt lei det egentlig..
har så lyst å skeie skikkelig ut med brus, og melk, og åååhr.... forsøker å ikke sprekke...
mest fordi at jeg ikke har så lyst å bli bestevenn med do skålen igjen

Off, er du skikkelig dårlig?? Jeg drikker vann til den store gullmedaljen om dagen... Er suuuper tørst!

Ikke lei av vann her.. Men har alltid isvann.. hjelper på.. Legger en flaske med vann i fryseren på kvelden, slik at jeg har kaldt vann til dagen etter[:D]

Jeg har omtrent ikke drukket annet siden jeg fikk positiv test, litt fordi jeg blir ekstra oppblåst av brus, og fordi jeg ikke har hatt lyst på det. Jeg også elsker vann, men er også glad i tropisk nektar eller Tines nye Eplesin [:)]

Jeg drikker altfor mye brus jeg[&:]

Blir ikke lei av vann [:D]

Drikker nesten bare vann for tiden, jeg[:)]

ORIGINAL: Looney

Jeg drikker altfor mye brus jeg[&:]

[:-]

Men det smaker i grunn ikke noe godt synes jeg...[8|]

Drikker ikke annet enn vann jeg, liker hverken melk eller brus så. Har innebygd isbitmaskin, så er jo ekstra deilig med vann da[:)] Hender jeg drikker te da, men ikke så ofte om sommeren.

Jeg liker nesten ikke vann.. Har aldri drukket så mye av det. Ikke når jeg var liten heller. Men prøver å få i meg litt nå. MEN blir mest saft[:-]

Back
Topp