Vann til drikke

Januarbaby2017

Glad i forumet
Hvor mye vann drikker deres små? Bare til måltider eller utenom også?

Vann? Nei, slikt er for pyser :p. Tipper jeg kan telle antall slurker jeg har fått i ham på to hender... Kun ved måltider, morsmelk til drikke ellers.

Mm før mat og vann til mat. Rekker ikke noe i mellom. Eller har ikke oppfatta at han er tørst i hvertfall [emoji14]

Han er veldig glad i vann, men jeg aner ikke hvor mye han drikker. Noen slurker her og der til måltider, og ellers tigger han gjerne vann fra vannflaska mi ellers i løpet av dagen.

Får i han rundt 100 ml vann i løpet av dagen. Tilbys ofte ved hvert måltid [emoji4] Ikke gitt noe utenom enda.

Vet ikke. Hun drikker kanskje 400ml vann. Hun har en vannflaske liggende som hun drikker på når hun leker rundt + drikker til måltider. Tutta drikker ellers mme kun til kvelds

Drikker vann til hvert måltid, men ikke veldig store mengder.
Kanskje 60-100 ml i løpet av dagen?

Aner ikke. Men han får til alle måltider, og når vi drikker noe selv,så får han også tilbudet.

Tror eg regnet en dag mellom 25-50 Ml og det var til måltider og utenom. Da fikk eg henne til å drikke litt..

Drikker vann til maten eller bare morsmelk som annen "drikke". Men drikker ikke mye vann altså..

Drikker ikke så mye, ca 100 ml om dagen. Mest til måltid. Jeg må bli flinkere til å tilby mer utenom. Drikker lite melk og da... frustrerende

Back
Topp