Vann som smertelindring

Bkno1160852

Andre møte med forumet
Noen som vet om det er noen kriterier for og kunne sitte i badekar under åpningsfasen? Vet jo det er en del for og kunne føde i vann, så der er jeg ikke aktuell pga bmi...

Det eneste de sa til meg var at hvis de må overvåke babyen kan du ikke sitte i badekar, for ledninger og vann går ikke så greit sammen. Bortsett fra det fikk jeg inntrykk av at de fleste kan bruke badekar under åpningsfasen, men dette er jeg ikke helt sikker på. Kanskje noen andre her som vet sikkert?

fikk samme bedskjed her . så lenge ikke mor eller baby måtte overvåkes så kan de alle ligge i vann ved åpningsfasen:)

Hei, jeg er fra februar gruppen. Men er ofte innom her for å titte. Føler jeg kanskje tilhører mer januar nå ettersom jeg blir igangsatt 18 januar :) Så da blir det januar babyer her også :)

Jeg har veldig høy bmi, har hatt det siden svangerskap nr. 2. Men nr 2 fikk jeg ligge i badekar i åpningsfasen, men jeg klarte jo ikke å ligge der så lenge.
Når jeg skulle føde nr. 3 fikk jeg absolutt ikke være i badekar. Da måtte jeg ha på ctg fra starten av. Men det hadde også med å gjøre at jeg ble igangsatt og da gikk ting mye fortere en de andre gangene.
Du får høre med det sykehuset du tilhører kanskje de har andre ordninger :)

Back
Topp