Vann som lekker?

Det lurer jeg også på, åssn merker man at man lekker? Kan jo være skummelt over lengre tid :s

Det lurer jeg også på, åssn merker man at man lekker? Kan jo være skummelt over lengre tid :s

Hvis man lekker så små mengder at man ikke merker det selv er det vel ikke noen fare, er det? Jeg trodde man produserte nytt relatvit hyppig... Eller tar jeg helt feil?

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Hvis man lekker så små mengder at man ikke merker det selv er det vel ikke noen fare, er det? Jeg trodde man produserte nytt relatvit hyppig... Eller tar jeg helt feil?

Nei du jeg aner ikke. Og ikke aner jeg hva som egentlig kommer ut der nede om dan, for det tror jeg er både det ene og det andre...

Om hodet er godt festet kan fostervannet komme i små mengder da hodet sitter som en propp. Eller så har jeg hørt at det kan skvulpe litt over. At en da lekker litt. Det skal ikke være farlig da en produserer nytt hver 3 time eller noe i den dur. Men om du lekker over lengre tid, ville jeg kontaktet sykehuset eller lege/ jordmor.

Nei du jeg aner ikke. Og ikke aner jeg hva som egentlig kommer ut der nede om dan, for det tror jeg er både det ene og det andre...

Haha! Ja, det er ikke tull heller det! - Nei, aner ikke jeg heller. Har bare tenkt at det siden det ikke er snakk om store mengder på kort tid, så bekymrer jeg meg ikke. I alle fall ikke så langt ut i forløpet :)

Her sitt æ me de samme spm.. Vanskelig å si hva man lekker :( googla det, og da kan man vurdere ut fra lukt da fostervann skal være søtlig. Jeg lakk skikkelig igår, men d var en merkelig lukt... Ikke kommet no mer..

Videre er det viktig å kontakte føden hvis man går å lekker, for da er det åpning...

Her må det vurderes en ekstra sjekk idag... :S

Æææsj..å jeg som trodde alt bare starta med et brak.. :P

Jeg lakk litt fostervann uten å vite helt sikkert at det var det. Det kunne i grunn være mye forskjellig :D Jeg venta til dagen etter med å sjekke meg på føden og da viste det seg at det var fostervann. Da ble jeg satt i gang pga fare for infeksjon, noe jeg fikk under fødselen. Fikk feber og måtte få antibiotika. Tror jeg ville sjekka meg for å være sikker. Ihvertfall ta en tlf til føden.

Har ikke opplevd det selv, men tror det er mulig å lekke litt vann innimellom, men blir vel dannet nytt vann hvis det er veldig lite.

Jeg lakk fostervann, og det var kun snakk om noen dråper etter dobesøket! Ble likevel satt igang med engang :-) hvis man har lekket over lengre tid, tror jeg de holder deg på sykehuset litt lenger etter fødsel pga fare for infeksjon..

Back
Topp