vann på flaske..

Eostre

Elsker forumet
går det greit gi imsdal kjøpt i butikken? eller bør man koke det først og? var ute på stranda i dag og vannet jeg hadde i tåta hadde rent ut..så ga henne litt imsdal i stedet..det er vel ganske sterilt er det ikke?

vi gir vann fra springen vi, helsesøster sa vi kunne d[:)] har kokt d noen ganger da...

ORIGINAL: mammen t Tobias

vi gir vann fra springen vi, helsesøster sa vi kunne d[:)] har kokt d noen ganger da...

sign![;)]

men siden man kan gi vann fra springen, kan man da også ta kaldt vann på springen og varme i microen og deretter ta melkepulver oppi da?[8|]

ORIGINAL: siri0109

men siden man kan gi vann fra springen, kan man da også ta kaldt vann på springen og varme i microen og deretter ta melkepulver oppi da?[8|]

lurer jeg også på[8|]

ORIGINAL: Isaks mamma

Man må jo ikke koke vannet - er ikke noe farlig med vannet vi har i Norge [:)]

Bare å servere fra spring og flasker - slik jeg har skjønt det!

Isak har ikke reagert på vanlig rent vann ihvertfall...!
Det har eg hørt og

Noen sier at det skal kokes til de er nærmere året, men det finnes jo ikke fornuftig.. Ungene kryper rundt, og stapper alt mulig i munnen, da er det ikke noe poeng i å koke ting..
Jeg vil og si at en godt kan begynne å slurve litt med kokingen nå, nå begynner jo babyen å smake på alt, så da blir den kokingen unødvendig etterhvert.. Men jeg tar det sånn gradvis, koker det meste ennå, men begynner å slarve litt, så blir det en rolig overgang..

Har nettopp begynt å gi litt vann, og har kokt det, men er nok ingen krise om en gir litt ukokt vann og, det smaker ihverfall mye bedre[;)]

Back
Topp