vann på flaske?

Lillegumman

Elsker forumet
er det noen som gir nurket vann på flaske av dere? helsesøster sa noe om at det var greit innimellom. prøvde igår og hun tok det. tenkte det er jo lurt både for treningens skyld, og for å "skylle" munnen etter mat sånn i forhold til trøsken.

synspunkter? kokt vann selvfølgelig....

jeg har fått motsatt beskjed, hehe... med mindre det er kjempevarmt ute og fare for dehydrering trenger ikke puppebarn noe annet enn det, for den første melka som kommer er tørstestillende. Så lenge vi ikke ser noe behov så dropper vi vannet. "problemet" med vann er at babyen får en falsk metthetsfølelse og da er jeg redd jeg plutselig må stresse med å holde produksjonen ved like..

Legen på HS sa de ikke skulle ha det.
At all væske nå skulle være melk, de skulle
ikke ha vann før de fikk fast føde.

ORIGINAL: Mrs.B

treningen?  hvilken trening?[:-]

flasketrening....

Skjønne jo at alle får forskjellige svar.. Her har HS sagt at vi godt kan gi både sukkervann for luft og sånt og vanlig vann for tørsten... E jo bedre om dem får en liten sup me vann og roe seg enn at dem ska ha både luft i magen og faktisk få for mye melk før da gulpe dem jo bærre...

Vann e ikkje farlig å gi e nu beskjeden va har fått...
vi gir reint kokt vann titt og ofte....

ORIGINAL: Ajja

Skjønne jo at alle får forskjellige svar.. Her har HS sagt at vi godt kan gi både sukkervann for luft og sånt og vanlig vann for tørsten... E jo bedre om dem får en liten sup me vann og roe seg enn at dem ska ha både luft i magen og faktisk få for mye melk før da gulpe dem jo bærre...

Vann e ikkje farlig å gi e nu beskjeden va har fått...
vi gir reint kokt vann titt og ofte....

er det rart man blir forvirra... skal høre med min helsesøster igjen på torsdag, blir spennende hva slags svar jeg får da [:)]

Back
Topp