Vann på flaske og tutkopp.....

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Er visst skikkelig teit. Vil ikke ha for alt i verden. Bare spytter det ut. Men gi hu vann fra ett kjøkkenglass og hu drikker som f... Så den tutkoppen var bortkastede penger. Hu vil bare gjøre mer og mer som oss. Hu vil spise selv også. Ikke mye mat hu får i seg, mesteparten havner på bordet. Men hu skriker rett ut hvis jeg prøver å hjelpe hu. Hu blir for fort stor synes jeg

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe... før ville ho ikkje ha vann bare grøt, no e d omvendt! :( drikke både fra tutekopp og glass :)

babyjente 27 Juli ♡

Jeg lar babyen få holde en skje selv mens jeg mater henne med en annen skje, så kan hun føle at hun spiser selv samtidig som jeg sørger for at hun får i seg noe. Tutkoppen vil hun gjerne holde selv, men hun har ikke helt skjønt enda at hun må løfte den litt opp. Når jeg hjelper henne drikker hun godt av den. Litt søl blir det uansett :)

Min vil nesten ikke ha vann:( han kan drikke litt hvis det er varmt som melk, men ofte blir han skikkelig furten når jeg kommer med flaska..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er ikke så.glad i vann, men elsker tutkoppen sin, holder og drikker fint selv av den :-)

Bv forum appen ♡

Min bare gnager på tutekoppen han :P

Fødte en gutt 20. juli 2013

Her er det stas å holde tutekopppen selv;) glad i vann er hun også

Min vil ikke ha vann for alt i verden. Bare pupp :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han elsker vann men med minus fra i senga gidder han ikke holde på flaska selv :P
Viljen kommer raskt nok. :P
Høres ut som din er ei som du skal få det morro med fremover ;)
Sterke meninger er vel både positivt og litt slitsomt ;)

Back
Topp