vann ? (oppdatert)

Annicken

Forumet er livet
hej i går kveld var jeg ganske bløt i trusa på en måte, vasr litt usikker på om det var vann, men kom ikke noe mer i natt. så i stad var jeg i dusjen, føltes som det rant litt, så kom det litt slim. men mer som utflod liksom. men jeg vte ikke hva det var, er så usikker. føler at man kjenner seg seg sikker når vannet går ?? og at enn har litt kynnere eller noe ???????

oppdatert; ringte nå slulle ta på meg bind og sjekke om to tre timer , visst det var mye skal e opp dit =)=) ååååååååj da =)  hihi =)

føler liksom at enn skal merke det skikkelig liksom, hmmmm, men men, kan vel ikke skje noe, får bare gå å vente å se om det kommer mer eller noe =)

kan jo være at du har begynt å lekke litt da,, vannet mitt gikk i godstolen, å alt kom med en gang, så hadde ingen problem med å skjønne at vannet hadde gått,,, men d gikk ialle fall 2-3 timer før æ kjente at kynnerne ble sterkere,, da kom  riene kort tid etterpå,,,

ja lekke føler jeg nok keg gjør, men gjør det noe eller ???

ORIGINAL: Annicken

ta en tlf t sykehuset, kanskje de vil ha deg på e sjekk...

ORIGINAL: mariellsmamma

gjør det litt senere, om det kommer noe mer =)   føler jeg maser så, og jeg kjenner det er liv der =)

ikke noen flere, kun splash opplevelser ???  =)

ORIGINAL: mariellsmamma

Signerer denne jeg!
Synes du skal ta en tlf![:D][:D][:D]
Om ikke annet, så for å bli beroliget!

men jeg er ikke urolig eler noe, for det er vel ikke no farlig om det har gått litt så lenge det er liv =)  er bare spent og nyskjerrig om jeg kan vente at det skjer noe mer =)

oppdatert

så bra du ringte,,, lykke til[:D]

takk =)   hihi=)

jo e måtte jo det, ble stressa når dere sa det, så da var det jo bare å ringe da =) takk skal dere ha =) hihi=)

takk =)   hihi=)

jo e måtte jo det, ble stressa når dere sa det, så da var det jo bare å ringe da =) takk skal dere ha =) hihi=)
hihi, ikke meninga å stresse deg da vettu[:D] bare hyggelig å hjelpe[:)]

Jeg lakk litt og litt om natta før det gikk med ett plask om morran.Fødte da jeg var 36+0.

Lykke til [:)]

er jo bra dere stressa meg, når jordmor sa jeg måtte passe på, og ta på meg bind og alt mulig =)

Back
Topp