Vann og middag :)

Carrie86

Elsker forumet
Jeg har gitt smaksprøver på grøt snart i 2 uker på dagen. Smått begynt å gi litt grøt på kvelden. Tenkte jeg må begynne å la han smake middag.

Når begynte dere med middag og vann? hvor mye vann ga dere i starten?[:)]

her får han så mye han vil:) her har han fått vann siden han var 3,5 mnd[:)] og begynte med middag for ca 1 mnd siden[:)]

ORIGINAL: maric

her får han så mye han vil:) her har han fått vann siden han var 3,5 mnd[:)] og begynte med middag for ca 1 mnd siden[:)]

kanskje veldig dumt spørsmål men, gir du bare lunket vann på flaske+

Når eg begynte å gi vann så ville hu isje ha, så fikk egentlig isje i hu merr enn et par dråper, men har økt gradvis sjøl når hu begynte å drikke litt, så nå drikke hu vel 40-50 ml vann te ett måltid, og av og te en del vann på nattå, så fra 50-120 ml i døgnet me vann [:)] + to ammemåltider me melk

Nå når jeg har begynt å gi noen ssmed grøt får han vann som jeg koker opp, han drikker både lunket og litt kaldt, men ikke altfor kaldt.. Så får han drikke så mye han vil da..( er som regel rundt 30 ml) så får han pupp resten

Vi starta med å gi vann på sprøyte, gikk over til tytteflaske og nå veksler vi mellom flaske og tutekopp. tutekopp er mest stas da, holde selv og greier - men blir jo himla mye mer søl da... [:-]

ORIGINAL: Carrie86

jeg gir han romtemperert kokt vann på flaske, han liker ikke varm drikke vist..! [:)]
men vet mange som varmer det litt, du må nesten bare finne ut hva som funker hos deg[:)]

jeg innførte 2 fulle måltider med grøt før smaksprøver på middag begynte...

men vann gir jeg til grøt å..!!! lunka vann (37 grader)

ORIGINAL: Carrie86

jeg gir han romtemperert kokt vann på flaske, han liker ikke varm drikke vist..! [:)]
men vet mange som varmer det litt, du må nesten bare finne ut hva som funker hos deg[:)]

Her vil me kun ha iskaldt vann, så d e nok veldig forskjellig [:)]

Tuusen takk for svar jenter. [:)] Da begynner jeg med vann og litt smaksprøver på middag. Vil han skal like vann [:)]

jeg ga vann første gang når han bare var noen uker jeg. Alltid likt det, og er ekstra stas i tutekopp[:)]
han er ikke så glad i middag, så går mest i grønnsaksmos, frutmos og grøt her[:)]

Back
Topp