Vann, melk eller fløte i eggerøra??

Vennegjengen vår kommer hit på koldtbord imorgen, og vi skal blant annet lage eggerøre. Men blir eggerøra best med vann, melk eller fløte i??? :p

Hvordan lager du en GOD eggerøre??

jeg bruker litt vann..

Bruker vann sånn til hverdags (litt sunnere enn melk og fløte) og på dager som dette lager jeg med matfløte[:D]

melk er best synes je gda[:)] bruker fløte på ketolyse og lavkarbo bare.

Fløte gjør den best![:)] 

Jeg bruker fløte i den eggerøren jeg lager på jobben[:D]

Fløte gjør den best
Melk gjør den goo
Vann gjør den sunn[8D][8D][8D][8D]

Jeg bruker 1 ss melk per egg, og eggerøren min blir alltid prima ! [:D]

ORIGINAL: MissJulemor

Fløte gjør den best
Melk gjør den goo

Bruker fløte. Og så pisker jeg ikke eggene først eller har oppi fløten med en gang. Jeg pisker sammen eggene over varmen i en kasserolle med en klatt smør. Og etter det begynner å tykne litt, så har jeg fløte, pepper og salt i mens jeg fortsetter og røre rundt. Eggerøren blir himmelsk god og veldig kremete. [:D]

Fløte, litt salt og gressløk!!
Bruker aldri vann, da blir det heller melk...
Også stekes den i meierismør.
[8D][:)]

Jeg hater eggerøre med melk eller fløte i [&:] Syns det smaker så ekkelt og melkete [:D] Men når den er vann i så er den fresk og god [:D]

vann, egg, salt og pepper

Skal du ha "tørr" eggerøre bruker du kunn egg
Skal du ha kremete eggerøre bruker du melk eller fløte
Og skal du spe ut egga litt slik at de gir litt mere så bruker du vann

Og så steiker eg på svak varme

når jeg lager eggerøre bruker jeg en ss med fløte pr egg og kanskje ett par ekstra ss fløte... en dæsj med salt og gressløk. tar en del smør i panna når jeg skal lage eggerøren ...... nam [:)] blir alltid god[:)]

diggest med fløte, men til vanlig bruker jeg melk:) så kliner jeg oppi masse rødløk, kanskje litt fetaost, oppskåret kylling/kalkunbogskinke og et dryss ost til fest;) og trocomare, salt og pepper:)

vann

Jeg tar like mange spiseskjeer med vann som jeg har egg...
Fløte/ melk tar mye av smaken syntes jeg...

ORIGINAL: MissJulemor

Fløte gjør den best
Melk gjør den goo

Back
Topp