Vann med på senga?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Er det noen som gir ungene vannflaske med på senga?
Har aldri pleid å gjøre det, men på fredag sov snuppa hos pappa, og da hadde hun fått ei sånn lita aventflaske med vann med seg. Hun hadde visst drukket opp hele i løpet av natta. Begynte å tenke på at jeg har jo alltid med meg et glass med vann på soverommet, så er jo ikke så rart om hun våkner og er tørst, når hun er i senga i 12 timer i strekk liksom [8|]

Så, er det nødvendig med vannflaske i senga?

Akkurat nødvendig vil jeg vel i grunnen ikke tro at det er, men det skader jo ikke, og spesielt ikke nå hvis Sofie ikke er helt frisk.

Tviler på at det er nødvendig? Har gitt vann om natta når han har feber - seinest i går, men har ingen planer om at han skal ha vannflaske ved senga.

Den står på nattbordet hennes [:D] så får hun tak i tuten når hun er tørst,drikker litt,å sovner med den i senga eller slenger den ned på nattbordet igjen

ORIGINAL: Tuten

Jeg ville ikke gjort det... da legger du grunnlaget for at hun våkner om natten, for å drikke. Og det kommer en tid da hun ikke skal drikke av flaske eller tutekopp, og da kan glasset tømmes fort! Så har hun en grunn for å rope på mamma...
Jeg tror de har best av å lære seg å vente, det har de helt sikkert ikke vondt av [;)]

Det har du jo helt rett i [:)]
Ble bare plutselig veldig redd for at hun skal ligge der inne å være tørst, men hun gir vel beskjed tenker jeg. Nå har hun vannflaske, siden hun er syk, men kommer til å ta den bort når hun er frisk igjen [:)]

Back
Topp