Vann igjeeeeen

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Sorry er mye mas fra meg om dette med vann altså...
nå de siste dagen så har jeg merket at bleiene hans er mye tørrere enn før. Å jeg får i han 50-70ml mme til dagen, å det er jo veldig lite( men får 100ml i grøt morgen og kveld altså)
men blir jo litt bekymret, får jeg får ikke i han vann, å det er så irrrrriittterende!!!! Blir snart gaaaal.
måtte ringe til hs og høre om de hadde noen råd til meg, men de sa det samme så de sa forrige gang.

Måtte kutte ut middagen i dag så prøvde jeg og gi flaske, og da drakk han,
hva sier dere? tenker at hvis jeg ikke får i han flaske før middagen om jeg bare ska kutte ut middagen å gi han flaske til det måltidet?
Prøvde å gi han flaske i tolv måltidet men da skulle han ikke ha :p
ble litt rotete dette, mn håper dere forstår:)
å spør igjen, noen så har noen råd om hvordan jeg skal få i han vann?

Har du prøvd å gi han litt fra vanlig glass som du drikker fra? Her vil hun alltid ha det som vi voksne spiser og drikker.

Har prøvd maaaange forskjellige tutekopper, å har prøvd fra glass, men setter det bare i halsen, har kje heilt kontroll.

Prøvd rett fra flaske eller sånn kork som er på imsdal flaskene? Både de vanlige og de varmeflaske kan du jo prøve. :)

Prøver rett fra kopp nå, nekter helt og drikke fra flaske med en gang han kjenner det er vann, men han fire helt gira idag når han hadde fått vann, men går vrangt med en gang

Back
Topp