Vann... I trusa..

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Ja, jeg var en tur i butikken med dattera.. Løfta henne opp fordi ho skulle velge noe fra en hylle. Da kjenner jeg at det renner litt der nede. Tenkte først blod, men kom hjem og det var bare bløtt. Hele trusa var bløt, og litt hadde gått igjennom på buksa. Har jeg tissa på meg? Eller hva annet kan det være? Fostervann?

Et merkelig spørsmål fra meg ;-)

Utfloden er ofte mye mer rennende nå. Så tipper det er det jeg :-)

Tror muskler er litt svekket der nede, i følge det jeg har lest. Merker selv når jeg nyser eller hoster (nettopp vært forkjøla med kraftig hoste) at det blir litt vått i trusa i det jeg hoster/nyser :P kaldt liksom.. ikke så mye, ca en teskje.. så kan kanskje være det?

Lukt på det om det skjer igjen, fostervann lukter lite men litt søtlig. Så er ganske lett å lukte forskjell på urin eller fostervann :) Jeg tisset på meg selv ett par ganger i forrige svangerskap, var et stykke lenger på veg men fortsatt lite kjekt og tisse på seg på jobb ol. :P Men når jeg nevnte det for legen ba hun meg lukte på det for å være sikker på at det ikke var fostervann som lakk ;)

Hihi, det er ihvertfall ikke tiss.. For det lukta ikke noe.. Mye man skal lure på og bekymre seg over gitt ;-)

Helt sikkert ikke noe å bekymre seg over, kan som nevnt tidligere være rennende utflod. Har hatt det i hele forrige svangerskap :P Gu det er deilig å være gravid heheh :P

Noe av det samme skjedde med meg. Eller jeg lå å sov og plutselig våknet jeg av at jeg kjente masse kom ut der nede. Var sikker på det var blod. Har fått beskjed om siden morkaken min ligger så lavt at jeg kan få litt blødninger i dan og vann. Ble super stresset da jeg kom inn på toalettet (kliss klass) og det ikke var blod. Fikk helt panikken. Sikker på at vannet var gått. Vi fant hjertelyd men fant ikke helt roen. Endte opp med at vi bestilte en ekstra ultralyd bare for å være sikker. Og i går kveld fikk vi se en baby som svømte i masse fostervann :) så da var det nok sikkert bare utflod slik som de andre sier her. Rart med den kroppen asså!

Noe av det samme skjedde med meg. Eller jeg lå å sov og plutselig våknet jeg av at jeg kjente masse kom ut der nede. Var sikker på det var blod. Har fått beskjed om siden morkaken min ligger så lavt at jeg kan få litt blødninger i dan og vann. Ble super stresset da jeg kom inn på toalettet (kliss klass) og det ikke var blod. Fikk helt panikken. Sikker på at vannet var gått. Vi fant hjertelyd men fant ikke helt roen. Endte opp med at vi bestilte en ekstra ultralyd bare for å være sikker. Og i går kveld fikk vi se en baby som svømte i masse fostervann :) så da var det nok sikkert bare utflod slik som de andre sier her. Rart med den kroppen asså!
Godt det ikke bare er meg ;-)

I går host jeg så mye at jeg også opplevde lignende :) tror alltid det er blod.

Back
Topp