vann i mellomøret?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Jeg kjenner/merker at jeg har vann i mellomøret, kan legen gjøre noe med det?
fikk dren for det når jeg var liten, men.. ja.. [:)]

vet at min sønn som er plaget med ørene har vann i ørene , og skal ha dren mest sannsynlig

ta deg en tur til legen

Ja, må vell det ja.. [:)]
jeg var plaget når jeg var 2 år å da fikk jeg dren å de sa det aldri ville komme igjen..
men har hatt det 12 ganger, så håpte noen visst om legen kunne gjøre noe annet enn at jeg må få dren IGJEN!! [&:]

ORIGINAL: Senator Malin

Ja, legen kan stikke ett lite hull på trommehinna di slik at vannet kommer ut. Men er ikke sikkert han gjør det fordi du har hatt dren! Da har du allerede en arrete trommehinne.. Og blir en trommehinne for arrete kan det gå utover hørselen [&:]

Men sikker på det er væske..? For da burde du jo ha hatt betennelse..
Er du forkjøla..?

Hadde ørebetennelse for 1 mnd siden, har hatt det sånn siden..
så e ganske sikker ja.. [&o]

ORIGINAL: Heijdii

Ja, legen kan stikke ett lite hull på trommehinna di slik at vannet kommer ut. Men er ikke sikkert han gjør det fordi du har hatt dren! Da har du allerede en arrete trommehinne.. Og blir en trommehinne for arrete kan det gå utover hørselen [&:]

Men sikker på det er væske..? For da burde du jo ha hatt betennelse..
Er du forkjøla..?

Hadde ørebetennelse for 1 mnd siden, har hatt det sånn siden..
så e ganske sikker ja.. [&o]

Fikk du antibiotika da?

Ville ringt legen uansett.. Er ikke godt [&:]

Nei, tåler ikke antibiotika eller pencilin.. så jeg må bare gå med det til det forsvinner[>:]
så ja, får vell ringe legen ja.. [:)]

jeg har hørt at homopat medesin kan hjelpe, siden min sønn har vært så plaget

den heter Sulfur D30

har ikke brukt den selv enda. tror de selger det på danmarksplass på apoteket der, men kan jo være andre steder også så klart

ORIGINAL: PippiLottis

jeg har hørt at homopat medesin kan hjelpe, siden min sønn har vært så plaget

den heter Sulfur D30

har ikke brukt den selv enda. tror de selger det på danmarksplass på apoteket der, men kan jo være andre steder også så klart

takk for tips!!![:)]

min sønn gikk på 3 pencelinkurer på ca 3 månder og det forsvant ikke, men så fant jeg ut å heve sengen hans om natten så nå sover han fint om natten,er da det har plaget han mest, men kommer det igen så vil jeg prøve den medesinen i stede for pencelin, er jo ikke godt å gå på for mye[&:]

Si om det hjelper da, men vet min mormor har kjøpt homopat medesin på Danmarksplass sitt apotek og 2 venniner som prøvde å bli graivde kjøpte noe homopat medesin der og de alle bor på Nesttun området hun ene bor i Arna så tenker det er der man får tak i det

God bedring

Du kan få medisiner som får slimhinnen til å trekke seg sammen slik at vannet forsvinner "den andre veien". Jeg måtte ha det sist jeg hadde ørebetennelse..

Back
Topp