Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I det siste har jeg fått noe vann i kroppen. Spesiellt beina. Det er skikkelig plagsomt for de blei liksom så ekle. Er det noen andre som har merket dette??? Husker ikke når det kom med første mann, men det har kommet nå ihvertfall.
Har litt ekstra vann i kroppen, ja.... Følger vel med det. Men det har i hvert fall hjulpet meg å drikke masse, masse vann! Gjerne 4 liter til dagen (tøft for blæra de første dagene, men den blir vant med det) Merker at de dagene jeg ikke får drukket så mye vann, blir jeg mye mer hoven i beina og fingre. Vann er det beste vanndrivende middelet som finnes, så rart det enn høres.
Jeg har hatt vann i anklene "hele tiden", fra før uke 12..... [&o] ikke så pent, nei, men det går litt i rykk og napp. Lege/jordmor passer på, men har ikke blitt verre. Bra så lenge det bare holder seg der nede... Sjekker med ringen på finger'n at den går av uten problemer! [:D]
Ringen min har fått fast plass på kjedet sammen med smykket som jeg fikk i morgengave..[:'(]
Den går på om morgenene, men begynner å bli trang utover dagen[:(]
Denna gangen og forrige gang hadde jeg vann i kroppen rett rundt 6mnd...
Ikke helt greit,men veldig normalt da.
Så en får bite tenna sammen,og glede seg til det blir borte igjen!!![;)]
Er jo ikke så lenge igjen nå...