vann i kroppen

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Fått mer vann i kroppen nå som varmen har kommet..er sååå ubehagelig, stin i føttene, får ikke på meg vanlige sko...Det prikker i beina,får ikke sove om natten..kjedelig..

Men går fort fremover til lillegutt kommer;)

Har også mer vann i kroppen nå i sommervarmen ja (men klager ikke på varmen altså[8D]) var noen som tipset om sitronvann her inne i går

Saften av en ½ sitron i 1 liter vann, drikk et par liter hver dag, tror jeg tipset var, er jo vært å prøve[8D]

Ja, jeg har iallefall tenkt å kjøpe sitron i dag og prøve tipset!

Er hoven i beina jeg også, men det er hendene som plager meg mest....

Har drukket sitronvann i hele dag, og litt uvisst om det har hjulpet... viss jeg står for lenge er det håpløst, men det går bort igjen med engang jeg setter meg med beina opp.. Så kanskje?[8|] Skal fortsette hvertfall![:D] Hendene er håpløse men det er ikke noe å gjøre med tror jeg..

Et annet tips er magnesium. Det skal hjelpe på for aktiv eller underaktiv musklatur, altså regulere den. Så det skal visst hjelpe på å få vannet ut igjen.. Og hjelper jo veldig mot rastløse ben! [:)]

Skal prøve sitronvann fra i morgen av...og event magnesium..det er spesielt på kvelden at beina blir rastløse og leggkramper...au![:(]

ORIGINAL: marie1707

Har drukket sitronvann i hele dag, og litt uvisst om det har hjulpet... viss jeg står for lenge er det håpløst, men det går bort igjen med engang jeg setter meg med beina opp.. Så kanskje?[8|] Skal fortsette hvertfall![:D] Hendene er håpløse men det er ikke noe å gjøre med tror jeg..

Et annet tips er magnesium. Det skal hjelpe på for aktiv eller underaktiv musklatur, altså regulere den. Så det skal visst hjelpe på å få vannet ut igjen.. Og hjelper jo veldig mot rastløse ben! [:)]

Magnesium? I tablettform? Hvor kjøper man det?

ORIGINAL: katekitta

Magnesium i tablettform ja, kjøpes reseptfritt på apoteket[:)]

Takk [:)]

Det står at du skal ta 3 daglig, tygge, svelge hele eller knuse. Jeg har hørt av flere sykepleiere at de etter nattevakt tar 3 på rappen for å roe ned musklene i kroppen.. Så du kan ta 3 på en gang om det er på kvelden du er mest plaget, og spesiellt for rastløshet og kramper da! [:)]

Takk for tipset om magnesium! Jeg har også problemer med hovne føtter og får knapt på meg sko i varmen, blir værst utover dagen. Tenkte jeg bare skulle si at sist jeg kjøpte meg Floradix jernekstrakt på Rema, sto det også flasker med magnesium ekstrakt ved siden av. Har ikke sett disse før, kanskje noe nytt, men sannsynligvis mer effektivt enn tabletter. I allefall har jeg god erfaring med jernektrakten. Kommer garantert til å prøve magnesium flasken [:)]

Back
Topp