Tusen takk! -Og masse lykke til til deg og dere også <3
Moro/interessant å lese om tankene dine rundt forrige graviditeter vs. denne også, forresten; kanskje lagt litt ekstra merke til tanker rundt denne graviditeten siden jeg er på alder med deg når jeg får førstemann..- og håper og tror at det er fordeler også (selvsagt ikke bare fordeler) ved å være såpass "moden og etablert", om man kan si det sånn..
Det er mulig at alt bare er individuelt og at dette ikke har noen ting med saken å gjøre, men det kan også være at det hjelper litt at jeg så å si aldri sitter med bena ned - dvs. uansett om det er sofa, bil (som passasjer, selvsagt), eller kjøkkenstol så sitter jeg med bena "krøllet opp" på en eller annen måte. Har selvsagt ikke noe å si når det gjelder å stå lenge, men det gjør jeg sjelden..; sitter mye ifm jobb (nå gjør jeg det - pga. hjemmekontor pga. corona (for sikkerhets skyld, pga. graviditet og 3 aborter siste halvannet året) - til vanlig ikke, i og med at jeg er i hvert fall halvparten av tiden i klinikk (veterinær)) og så går jeg en god del, men står lite.
Vi har imidlertid tenkt oss på en liten Norges-ferie rundt i bil med telt om et par uker (mulig jeg er i overkant optimistisk; vi har til og med planer om å gå Besseggen - i rooolig tempo - pga akkurat der har jeg faktisk aldri gått); alle planer kan gjøres om/modifiseres, både når det gjelder kjørelengde, turlengde/-type, og telt; men i hvert fall sikkert lurt med støttestrømper i bilen