Vann i kroppen

Bima20

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
Den siste tiden har det hopet seg opp med vann i kroppen min, og da jeg var på kontroll i går måtte jeg se to ganger på vekta, for der hadde det skjedd ting gitt :wideyed: Jeg kjenner det jo på klærne også, at jeg får merker etter sokkene og at det strammer litt mer her og der. Blodtrykket og urinprøven var helt fin, men skal tilbake på ny kontroll neste uke. Og fikk beskjed om å kontakte legen mot slutten av uka her hvis jeg fikk enda mer vann/har gått opp mer i vekt. Kan det være tegn på svangerskapsforgiftning selv om prøvene var fine? Og er det flere som har fått mye vann i kroppen nå? :bored:

Har i så fall fått veldig lite vann, for jeg kan ikke si at jeg merker noe særlig. Har fokus på å drikke mye vann, ha i meg lite salt og bruke støttestrømper, men vet ikke om det er det som gjør susen :) Håper det er helt uskyldig hos deg!

Har mye vann i kroppen jeg også. Skikkelig fjonge merker etter sokkene når jeg tar de av meg
Og vekten min økte plutselig voldsomt også. Men på kontroll hos jm i uke 32 så var alle prøver fine og formen min er ok så jeg er ikke bekymret. Det var slik med de 2 andre også, la på meg 25/27 kg

Jeg har hovnet en del opp i legger og føtter de siste svangerskapene og lagt på meg mye alle svangerskapene. Aldri vært noen tegn til svangerskapsforgiftning.

Jeg sliter med det samme. skal til jordmor i morgen og er spent på hva hun sier. Skikkelig mye væske i beina. Fra hofta og ned føles det som.
Er i uke 35. Har ikke veid meg forrige jordmortime og er spent på på det og hva urinprøven sier.

Jeg har litt vann i kroppen, er helt frisk. Ingen utslag på urinprøve eller blodtrykk hos jordmor i dag.
Det er normalt med vann i kroppen, det behøver ikke å indikere noe som helst.
(Også jeg spratt plutselig opp et par kg pga vannet forrige uke)

Her har jeg også merket til litt vann i kroppen! Får merker etter sokkene og joggeskoene er trange :p Føler jeg har vann i kroppen fra hoftene og ned.

Da har jeg vært hos jordmor og hun ser ikke noe problem med væske i kroppen for min del.
Hun sier det er helt vanlig nå på slutten og så lenge blodtrykket og urinprøvene er fine. Noe det er hos meg. Ingen fare for svangerskapsforgiftning nå iallefall.

Back
Topp