Vann i kroppen

Bkno9021682

Andre møte med forumet
Kan man ha vann i kroppen selv om man ikke har hevelser? Eller får man hevelser plasser på kroppen hvis man har vann i kroppen? :p Har ikke noe hevelser selv verken i dette svangerskapet eller i mitt første første svangerskapq så spør ut av nysgjerrighet :rolleyes:
 
Jeg har mye vann i kroppen, men jeg har også mye hevelser. Spesielt armer og føtter.. Så den erfaringen jeg har er at mye vann = mye hevelse.
Men jeg er usikker på om man kan ha dette uten å få hevelsen.
 
Jeg har en del vann i beina, merker det pågrunn av sokke merker ut av en anen verden :p men syns ikke de virker hoven da . Bare at eg får skikkelige solemerker . Hadde en del vann i forrige svangerskap, spesielt i fjeset da. Og det va hovent :p
 
Eg las litt om vatn i kroppen i går, å såvidt eg forsto kan ein ha vatn i kroppen uten å merka det. Eg føle sjølv eg har skikkelig sokkemerke for tida, så tenker nok vatnet her har meldt sin ankomst ja..
 
Har lurt på det samme. Har ikke hatt særlig med vann i hender/bein tidligere, men nå får jeg alltid tydelige merker etter sokker, noe jeg ellers ikke pleier å få.
 
Jeg merker det kun på at ringen ikke passer mer :p den har alltid sitti stødig, men nå tør jeg ikke bruke den i fare for at den må klippes av. Men ellers kan jeg egentlig ikke si jeg merker noe til hevelser, regner derimot med at det er nok litt bare ikke merkverdig!
 
Back
Topp