Vann i kroppen

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Har nå fått masse vann i beina. Blir svære hull når jeg trykker på anklene. Skal dette sjekkes av lege eller kan det vente 14 dager til neste kontroll?
 
Kom det brått? Har du hodepine eller tegn til høyt blodtrykk? Stikkende smerte i magen? Det er normalt med vann i kroppen og spesielt nå som det begynner å bli varmt. Men om det kom veldig brått og etterfulgt av det jeg spurte om bør du få sjekket blodtrykket.
 
Kom det brått? Har du hodepine eller tegn til høyt blodtrykk? Stikkende smerte i magen? Det er normalt med vann i kroppen og spesielt nå som det begynner å bli varmt. Men om det kom veldig brått og etterfulgt av det jeg spurte om bør du få sjekket blodtrykket.
Litt usikker på om det kom brått da det først er nå jeg har sett beina mine [emoji14] Jeg sjekker blodtrykk på jobb i morgen. Ellers er formen fin, ingenting som tyder på SF vil jeg tro :)
 
Hvis blodtrykket er fint og du ellers ikke har tegn på SF, anbefaler jeg støttesteømper og magnesiumtilskudd! Jeg har masse vann i kroppen, og før jeg begynte med dette så gikk knærne i ett med anklene og jeg kunne ikke bevege tærne, de stod bare rett ut. Unngå også å krysse beina når du sitter og dropp truser som strammer, da øker du staseeffekten og det samler seg mer vann. På meg har dette hjulpet en del og jeg kan bevege tærne igjen:happy:
 
Color4care på nett har også mange festlige støttestrømper i ulike farger og mønstre, hvis du vil ha noe annet enn ensfarga;)
 
Back
Topp