Vann i kroppen

Braga

Glad i forumet
Noen som har det? Hvordan føles det?
Har så vondt i et håndledd og legen mente i dag det kunne være pga vann. Jeg synes det høres merkelig ut.
Er vondt å løfte noe med høyre hånd og når jeg skal trykke på knappen for å åpne porten på jobb så er det skikkelig ille. Bruker heller venstre hånd.
Er bare høyre håndledd det gjelder. Vann i kroppen fordeler seg vel utover?

Jeg har mer vann i høyre side av kroppen, hadde akkurat samme "fenomenet" etter spontanaborten i januar. Virker ikke som at legene eller jordmødrene jeg har snakket med har noe erfaring med det, så får aldri noe svar på om det kan være noe "galt". On topic: Jeg merker stort sett ubehag og press i fingre, øyelokk og legger når det blir mer vann i kroppen, har ikke opplevd smerter i håndledd til nå i hvert fall. :)

Det stemmer nok at du har vann i kroppen. Jeg sliter spesielt med venstre håndledd og det kommer av vann som presses frem i kroppen og klemmer nervene blant annet. Jeg har fått diagnose på dette. Carpal Tunnel Syndrom er noe som kan ramme en liten prosent av gravide feks. Du må nok kjenne litt mer smerter før du har den diagnosen, men det er uansett ikke rart å ha vann på forskjellige steder. Mitt beste tips er håndleddstøtte :)

Det stemmer nok at du har vann i kroppen. Jeg sliter spesielt med venstre håndledd og det kommer av vann som presses frem i kroppen og klemmer nervene blant annet. Jeg har fått diagnose på dette. Carpal Tunnel Syndrom er noe som kan ramme en liten prosent av gravide feks. Du må nok kjenne litt mer smerter før du har den diagnosen, men det er uansett ikke rart å ha vann på forskjellige steder. Mitt beste tips er håndleddstøtte :)

Ahaaa!! :)
Må vel få i meg no støtte da.

Takk :)

Har Mye vann i kroppen. Mye i hender og føtter. Vondt å bøye/knipe fingrene sammen og vondt under føttene. Blir fort stiv i kroppen. Ser godt at det er hovent også

Masse vann! Her er det verst i ansikt, hender og føtter. Er så ille, så fastlegen spurte om jeg hadde tatt lipfiller til jul [emoji85]

Har måttet flytte forlovelsesringen fra høyre til venstre hånd, da jeg har mer væske på høyrehånden og ringen er derfor ubehagelig, så det er nok godt mulig. Ellers er jeg heldig å har bare det i beina, men støttestrømper hjelper godt på her :)

Har ikke noe merkbart vann i kroppen. Har heller ikke hatt det med de to første.

Back
Topp