Vann i kroppen ?

Preggogirl

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Flere av dere som har begynt/har masse vann i kroppen?
Her er føttene blitt gigantiske og alt er egentlig bare vondt.. var hos jordmor for et par dager siden, men ingen tegn på sf heldigvis. 5 dager til termin så får håpe han ikke kommer så langt på overtid.

Savner kroppen min :shy::wacky::angelic:

Jeg har gått opp 3kg på 2 uker, det aller meste må være vann!

Støttestrømper hjelper, da verker ikke beina så mye når jeg går og jeg får på sko. :)

Har gått opp en 3 kg på 2 uker her også, merker jeg har fått mer vann i kroppen. Skoene begynner å kjennes litt små ut, og har fått tjukke fingre :meh:

Har gått opp en 3 kg på 2 uker her også, merker jeg har fått mer vann i kroppen. Skoene begynner å kjennes litt små ut, og har fått tjukke fingre :meh:
Jeg har også fått tjukke fingre, verste er at de verker så fælt om kvelden.

Begynner så smått å komme her og, ingen tegn eller risiko for sf så er nok bare det "normale" vannet som følger med på slutten :p

Faktigst så er eg kanske en av de heldige somIkkje har vann i kroppen.
Detta e mitt 3 svangerskap og har ikkje haft det i noen av mine svangerskap

Faktigst så er eg kanske en av de heldige somIkkje har vann i kroppen.
Detta e mitt 3 svangerskap og har ikkje haft det i noen av mine svangerskap
Jeg har heller ikke fått vann i kroppen, verken sist eller nå :) Er vel også blant de heldige sånnsett. :)

Mye vann her og! Fikk plutselig høyt blodtrykk og på 160/100, men ingen andre tegn på sf.
Har ett par joggesko jeg får på meg :p

Full av vann! Opp 2 kg på 1 døgn!! Mannen min holdt meg i hånda forrige dagen og begynte å klemme og småle litt; "kjennes litt ut som kjøttpølser det her"! :p
Et par sko som passer, og sliter med ømme føtter og hender fra morgningen av! Følte også at jeg fikk fødeface i helgen som var! :p
Nærmer seg slutten og gleder meg til vannet blir borte igjen!! Og å kunne bruke ringene mine igjen da:)

Kompresjonsokker hjelper masse! Da får jeg iallefall på sko:-)
Signerer denne! Fikk så mye vann i bena i påsken at jeg ikke så kulene på anklene og ikke fikk på meg gummistøvlene når vi skulle hjem fra hytta, som var helt passe når vi reiste til:P tok på støttestrømper når vi kom hjem og sov med di, og dagen etter var bena helt normale igjen!:O

Full av vann! Opp 2 kg på 1 døgn!! Mannen min holdt meg i hånda forrige dagen og begynte å klemme og småle litt; "kjennes litt ut som kjøttpølser det her"! :p
Et par sko som passer, og sliter med ømme føtter og hender fra morgningen av! Følte også at jeg fikk fødeface i helgen som var! :p
Nærmer seg slutten og gleder meg til vannet blir borte igjen!! Og å kunne bruke ringene mine igjen da:)

Haha! Morsomt kompliment fra mannen ;) men ja - er hendene dine også stive på morgenen? Føler tilogmed at musa har fått vann.. Hele kroppen er som en ballong som venter på at ei nål skal stikke hull i den :D hehe!

Jeg hadde ikke noe problem med vann i kroppen i svangerskapet, men dagen etter jeg fødte; DA ble beina helt gigantiske. Kom på sykehuset i ganske romslige joggesko, men måtte reise hjem i slipperser(som jeg så vidt fikk trykt beina mine inni) :p Følte meg som en elefant..

Haha! Morsomt kompliment fra mannen ;) men ja - er hendene dine også stive på morgenen? Føler tilogmed at musa har fått vann.. Hele kroppen er som en ballong som venter på at ei nål skal stikke hull i den :D hehe!
Haha, enig - til og med musa:p ;)
Ja, våkner med stive hender og føtter.. Skikkelig kjipt!
Vært hos akupunktur i dag og hun mente at hun satt noen nåler for å trigge tissing og utdrivelse av vann så får vi se om det fungerer! ;)

Har faktisk ikke fått noe ødemer enda, 37+5 i dag. Forrige svangerskap hadde jeg både i hender og føtter lenge før fødselen..

Haha, enig - til og med musa:p ;)
Ja, våkner med stive hender og føtter.. Skikkelig kjipt!
Vært hos akupunktur i dag og hun mente at hun satt noen nåler for å trigge tissing og utdrivelse av vann så får vi se om det fungerer! ;)

Gjerne si ifra om det funker! Avbestile min akupunkturtime i dag - er uke 40 imorgen og hååååper at lillevenn kommer i løpet av helga. hvis ikke så får jeg bestille ny time for vannutdriving og "babyutdriving" :p:p

Jeg hadde ikke noe problem med vann i kroppen i svangerskapet, men dagen etter jeg fødte; DA ble beina helt gigantiske. Kom på sykehuset i ganske romslige joggesko, men måtte reise hjem i slipperser(som jeg så vidt fikk trykt beina mine inni) :p Følte meg som en elefant..
Jeg også fikk mye mer vann i kroppen etter fødsel. Heldigvis rant det ut ca 1,5 uke etter fødsel, som beskrevet i brosjyren fra barsel, puh.

Back
Topp